Turizem 27.7.2024 8:00

Olimpijske igre priložnost za promocijo slovenskega turizma na francoskem trgu

Ljubljana, 27. julija - Športni dogodki, kot so olimpijske igre, so odlična priložnost tudi za predstavitev Slovenije kot športne in turistične destinacije, zato na Slovenski turistični organizaciji v Parizu pripravljajo dogodke, na katerih se bodo destinacije in združenja predstavila francoski javnosti. Francozi se sicer vse pogosteje odločajo za obisk Slovenije.

Francija. Olimpijski krogi na Eifflovem stolpu. Foto: dpa/STA Arhiv: dpa/STA

Francija.
Olimpijski krogi na Eifflovem stolpu.
Foto: dpa/STA
Arhiv: dpa/STA

Slovenska hiša v parku La Villette bo v ponedeljek gostila delavnico slovenskega turizma, na kateri bo okoli 30 francoskim turističnim agentom in organizatorjem potovanj slovensko turistično ponudbo predstavilo sedem slovenskih turističnih destinacij in združenj, so pojasnili na Slovenski turistični organizaciji (STO).

Gre za prvega od dveh poslovnih dogodkov slovenskega turizma ob robu tokratnih olimpijskih iger. Drugega bo STO izvedla 10. avgusta, namenjen pa bo medijem.

"Odmevni mednarodni športni dogodki predstavljajo odlično priložnost za učinkovito nagovarjanje tako strokovne in poslovne kot tudi splošne javnosti. Olimpijske igre z mnogimi vrhunskimi slovenskimi športniki, pa tudi nedavno zaključen Tour de France s slovenskim junakom Tadejem Pogačarjem, zagotavljajo veliko dodatno pozornost Sloveniji kot državi, v kateri so globoko zakoreninjeni šport, zdrav življenjski slog in trajnostne vrednote," je ob začetku olimpijskih iger poudarila direktorica STO Maja Pak Olaj.

Kot je dodala, francoski turisti v zadnjem obdobju na novo odkrivajo Slovenijo. "Lani smo zabeležili kar 29-odstotno zvišanje števila prenočitev francoskih gostov v primerjavi z doslej najuspešnejšim letom 2019, v prvi polovici letošnjega leta pa se trend nadaljuje z 28-odstotno krepitvijo," je izpostavila.

Po njenih besedah slovenski turizem Francoze navdušuje zlasti s ponudbo aktivnosti v čudoviti naravi, z odlično gastronomijo ter z bogatimi doživetji kulture, k rasti trga pa pomembno prispevajo tudi dobre letalske povezave med državama.

Na drugem dogodku, 10. avgusta, bodo po besedah Pak Olaj v Slovenski hiši gostili tuje medije, ki jim bodo podrobno predstavili Slovenijo kot turistično destinacijo, pripravili bodo kulinarično doživetje s kuharsko mojstrico Ano Roš, novinarji pa bodo imeli po besedah direktorice STO morda tudi priložnost za srečanje z najboljšo plezalko na svetu in ambasadorko slovenskega turizma Janjo Ganbret.

"Slovenska turistična organizacija ob olimpijskih igrah v Parizu izvaja še številne druge komunikacijske trženjske aktivnosti. V sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije smo pripravili promocijsko kampanjo, ki z osrednjim sporočilom Uspeh je v naši naravi združuje podobe čudovite slovenske narave in zgodbe več kot 20 vrhunskih slovenskih športnikov in športnic," je dodala.

Zagotavljali bodo tudi navijaške rekvizite za navijače v prepoznavni zeleni barvi znamke I feel Slovenia, komunicirali prek družbenih omrežij, novičnikov, oblikovali zgodbe ... "Verjamem, da bo nastop Slovenije bogat. Držimo pesti za naše odlične športnice in športnike," je sklenila Pak Olaj.