Turizem 25.5.2023 14:49

STO ob evropskem prvenstvu v veslanju s številnimi promocijskimi dejavnostmi

Ljubljana/Bled, 25. maja - Evropsko prvenstvo v veslanju, ki ga od danes do nedelje gosti Bled, je tudi odlična priložnost za dvig prepoznavnosti Slovenije kot gostiteljice največjih športnih dogodkov in turistične destinacije, poudarjajo v Slovenski turistični organizaciji (STO). V ta namen v okviru prvenstva pripravljajo številne promocije dejavnosti.

Ljubljana. Gospodarska zbornica Slovenije, Slovenska turistična organizacija STO). Foto: Bor Slana/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Gospodarska zbornica Slovenije, Slovenska turistična organizacija STO).
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

Kot so danes sporočili iz STO, prvenstvo predstavlja odlično priložnost za dvig prepoznavnosti Slovenije in znamke I feel Slovenia, krepitev ugleda Slovenije kot gostiteljice največjih športnih dogodkov ter za navduševanje gostov za oddih v Sloveniji.

STO kot ekskluzivni partner dogodka v okviru prvenstva izpostavlja znamko I feel Slovenia na najvidnejših mestih. "Gre za eno od najpomembnejših mednarodnih športnih prireditev, ki jih letos gosti Slovenija in na katerih bo STO izvajala intenzivne promocijske aktivnosti," so poudarili.

Mednarodne športne prireditve, ki jih gosti Slovenija, po njihovih navedbah pomembno prispevajo k uresničevanju ciljev slovenskega turizma, kot so desezonalizacija, razpršitev turističnih tokov in podaljševanje dobe bivanja. "STO z intenzivnimi promocijskimi aktivnostmi ob tovrstnih prireditvah krepi podobo Slovenije kot odlične destinacije za aktivni oddih, izvedbo športnih dogodkov in priprave športnikov. Dodatne sinergije STO ustvarja s sodelovanjem s slovenskimi vrhunskimi športniki - ambasadorji slovenskega turizma," so zapisali.

Direktorica STO Maja Pak je ob tem poudarila, da prvenstvo v televizijskem prenosu spremlja več kot 50 milijonov športnih navdušencev. "Zato smo na Slovenski turistični organizaciji posebno pozornost namenili predstavitvi Slovenije v promocijskem videu ob prenosih tekem in izpostavitvi znamke I feel Slovenia na različnih lokacijah tekmovališča v vidnosti televizijskih kamer in ob kulisi edinstvenih naravnih danosti Bleda," je navedla.

Športni turizem je po njenih besedah eden najhitreje rastočih segmentov turistične industrije z visokim multiplikativnim učinkom, ki pomembno prispeva k uresničevanju cilja desezonalizacije slovenskega turizma.

"Nudi številne možnosti za vključevanje lokalne skupnosti in aktivacijo prebivalcev ter varovanje narave in trajnostni razvoj. Lani je STO promocijske aktivnosti izvajala ob skoraj 60 mednarodnih športnih dogodkih, ki jih je gostila Slovenija, letos pa bo to število predvidoma še višje," je dodala Pak.