Turizem 26.7.2019 13:35

STO se nasmiha nova nagrada na področju trženja

Ljubljana, 26. julija - STO se je z nacionalno promocijsko kampanjo Dva milijona razlogov, zakaj čutim Slovenijo uvrstila med finalistke za prestižno mednarodno nagrado za odličnost v komuniciranju na področju vsebinskega marketinga. Za nagrade Content Marketing, ki jih podeljuje ameriški inštitut CMI, je prispelo skoraj 1100 prijav z vsega sveta.

Ljubljana, GH Union.
Direktorica STO Maja Pak.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

"Nacionalna promocijska kampanja Dva milijona razlogov, zakaj čutim Slovenijo že vse od lansiranja sredi lanskega leta vzbuja pozornost tako pri širši kot strokovni javnosti," je novico o uvrstitvi v finale pospremila direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.

STO je prek te kampanje povabila predvsem prebivalce Slovenije, pa tudi njene obiskovalce, naj postanejo ambasadorji slovenskega turizma z objavami svojih doživetij na družbenih omrežjih in uporabo ključnika #ifeelslovenia. Cilj je zbirati priporočila za oglede in doživetja tudi manj znanih destinacij in turističnih produktov. STO tako odgovarja na izzive slovenskega turizma, kot sta desezonalizacija in razpršitev turističnih tokov.

Na turistični organizaciji odziv ocenjujejo kot odličen. Skupno število objav z omenjenim ključnikom je preseglo 1,6 milijona (cilj je dva milijona), dosegle pa so 221 milijonov uporabnikov svetovnega spleta.

Na letošnji turistični borzi ITB Berlin je STO v kategoriji digitalnih kampanj za omenjeno kampanjo že prejela zlato odličje Golden City Gate. Konec lanskega leta pa so jo na regijski konferenci medijskih trendov Sempl razglasili za najboljšo akcijo na družbenih omrežjih in ji podelili Zlati Sempler.

Sedaj se ji nasmiha še nagrada Content Marketing. Korenine te nagrade segajo v leto 2004, 10 let kasneje pa je nagrajevanje prevzel ameriški inštitut za vsebinski marketing CMI, ki velja za vodilno svetovno izobraževalno organizacijo na področju vsebinskega marketinga, so pojasnili na STO.

Nagrado podeljujejo v 85 kategorijah, ki pokrivajo vse vidike vsebinskega marketinga - od strategije do distribucije, od dizajna do urednikovanja. STO se je med finalistke uvrstila v kategoriji najboljše uredniške zasnove. CMI bo zmagovalce razglasil na prireditvi, ki bo potekala 4. septembra v Clevelandu.