Mariborsko računalniško fakulteto bodo okupirali igričarji
Ljubljana, 21. aprila - Mariborsko računalniško fakulteto FERI bodo ta konec tedna zasedli ljubitelji videoiger, ki se bodo na največjem slovenskem igričarskem dogodku, 16. Epicentru LAN, pomerili v turnirjih v nekaterih najpriljubljenejših igrah za več igralcev v Sloveniji.
"Na dogodku bodo potekali turnirji, možno bo preizkusiti najnovejše igre, najnovejšo tehniko ... Na dogodku bodo prisotni tudi streamerji, ki bodo prenose v živo ustvarjali za več spletnih platform," je za STA povedal predsednik društva za elektronske športe Spid Samo Zavašnik.
Do nedelje popoldne bo na mariborski fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko po napovedih organizatorjev v Spidu med 300 in 400 navdušencev tekmovalo v različnih žanrih videoiger, od "streljačin" do iger MOBA (multiplayer online battle arena) in digitalnih kart (DCCG).
Po Zavašnikovih besedah je največ tekmovalcev prijavljenih za turnir v igri Counter Strike: Global Offensive, ki je trenutno tudi najbolj priljubljena med tekmovalnimi igralci v Sloveniji.
"To je v Sloveniji zadnjih nekaj let stalnica," je dejal in navedel, da je na zadnjem dogodku v organizaciji Spida sodelovalo 27 skupin po pet igralcev. "Za primerjavo - na največjem dogodku v Veliki Britaniji, ki ima okoli 3000 udeležencev, je bilo prijavljenih 32 ekip."
Poleg tega so v Sloveniji trenutno zelo priljubljene še igre Battle Royale, igre, v katerih je igralec "spuščen na otok in se igra do zadnjega preživelega". Ta žanr bodo tokrat zastopali igralci v PlayerUnknown's Battleground in Fortnite.
Zadnja leta pa je v Sloveniji tekmovalno nekoliko manj priljubljen League of Legends, ki v svetovnem merilu sodi med najbolj prepoznavna imena e-športa. Kot je navedel Zavašnik, so nekateri resni slovenski igralci na sceni že toliko časa, da so na "bistveno višjem nivoju kot tisti, ki jim sledijo", zaradi česar ni toliko volje do tekmovanja.
"Casual igralcev, tistih, ki igrajo s prijatelji, je verjetno več kot pri Counter Strike, ni pa tolikšnega odziva v tekmovalni skupnosti," je poudaril Zavašnik.
Na splošno je gamerska skupnost v Sloveniji precej močna, je ocenil Zavašnik. "Na naših kanalih na družbenih omrežjih imamo 25.000 sledilcev - to so realni uporabniki ... tekmovalni igralci, ki v videoigrah vidijo več kot hobi, morda [jih imajo] za nekakšen šport, aktivnost, ki ji posvečajo čas, da bi se izboljšali," je pojasnil.
Zagotovo je navdušencev še precej več, a niso aktivno vključeni v skupnost in ne hodijo na tekmovanja, dodaja. Zato želja organizatorjev, da bi z dogodki, kot je 16. Epicenter Lan, "postavili temelje za še večje dogodke na področju gaminga v prihodnosti v Sloveniji".