V ospredju Tedna restavracij gostoljubje in lokalno
Ljubljana, 19. marca - Konec tedna se začenja spomladanski Teden restavracij, v katerem bo sodelovalo rekordnih 117 restavracij. Tokratni poudarek je na gostoljubju, kjer so gostinci prav tako lahko izvirni, in lokalnih proizvodih. Gostinci so namreč tudi tokrat spodbujeni, da v svojih kreacijah uporabijo in označijo proizvode iz sheme Izbrana kakovost Slovenije.
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Chef restavracije Grič in ambasador oznake Izbrana kakovost Slovenije Luka Košir.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Chefinja restavracije Hiša Raduha in ambasadorka oznake Izbrana kakovost Slovenija Martina Breznik.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Chef restavracije Pen klub in ambasador oznake Izbrana kakovost Slovenija Mojmir Šiftar.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Chef restavracije Pen klub in ambasador oznake Izbrana kakovost Slovenija Mojmir Šiftar.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Kulinarični kritik in selektor Tedna restavracij Uroš Mencinger.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Kulinarični kritik in selektor Tedna restavracij Uroš Mencinger.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Kulinarični kritik in selektor Tedna restavracij Uroš Mencinger.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Generalna direktorica direktorata za hrano in ribištvo na ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Ana Le Marechal Kolar.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Generalna direktorica direktorata za hrano in ribištvo na ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Ana Le Marechal Kolar in moderator dogodka Blaž Jarc.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Generalna direktorica direktorata za hrano in ribištvo na ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Ana Le Marechal Kolar.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Generalna direktorica direktorata za hrano in ribištvo na ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Ana Le Marechal Kolar.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Generalna direktorica direktorata za hrano in ribištvo na ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Ana Le Marechal Kolar.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
Ljubljana, Alpeks showroom.
Novinarska konferenca in kulinarično ustvarjanje treh chefov, ambasadorjev oznake Izbrana kakovost Slovenija, ob začetku pomladnega Tedna restavracij.
Foto: Boštjan Podlogar/STA
V projektu, ki poteka vsako pomlad in jesen, letos spomladi sodeluje 117 restavracij, kar je rekordna številka. A kot je na današnji predstavitvi v Ljubljani poudaril selektor Tedna restavracij Uroš Mencinger, niso usmerjeni v to, da bi sodelovalo vedno več restavracij. "Bistvena je selekcija, vseeno pa ta številka pomeni, da je kakovost slovenske gastronomije vedno večja," je poudaril na današnjem dogodku pred Tednom restavracij.
Tokratni slogan je Gostoljubni gostinci, zadovoljni gostje!, pri čemer gostinci nimajo nobenih predpisov. "Želimo si, da bodo sodelujoče restavracije s svojimi idejami, po svojih zmožnostih, s svojim znanjem pokazale in dokazale gostoljubje. Želimo pa si tudi, da bi gostje, ki pridejo v restavracije, bili predvsem gostje, torej da bi se temu primerno vedli, se prepustili in bi bili radovedni, kot da so v gosteh," je dejal Mencinger.
Promociji projekta se je jeseni 2023 pridružilo tudi ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Kot je danes dejala generalna direktorica direktorata za hrano in ribištvo na ministrstvu Ana Le Marechal Kolar, sodelovanje ohranjajo, saj so gostinci zelo pomemben faktor v prehranski verigi. "Gostinci so že prej uporabljali lokalne surovine, zdaj pa jih tudi označujejo, da je potrošnik seznanjen s tem. Restavracije s tem dajejo zgled in potrjujejo, da so lokalne surovine boljše. S tem se tudi spodbuja lokalno okolje, trajnost in naše slovensko gospodarstvo," je dejala.
Trenutno so na policah dostopni proizvodi z znakom Izbrana kakovost Slovenije iz sektorjev meso, mleko in sadje in k uporabi teh proizvodov so spodbujeni tudi gostinci. "Proizvodi, ki so označeni z znakom izbrana kakovost Slovenije, potrošnikom zagotavljajo, da so to proizvodi, ki so v Sloveniji pridelani in predelani. Gre za kakovostne slovenske proizvode, na kar moramo biti kot Slovenci ponosni," je poudarila Le Marechal Kolar.
Spomladanski Teden restavracij bo potekal med 21. in 30. marcem, rezervacije so že odprte. "Mislim, da bomo tokrat našteli 60.000 gostov," je napovedal Mencinger.
Osnovna cena menija je 25 evrov, medtem ko bolje ocenjene restavracije lahko uveljavljajo tudi doplačilo za kakovost. V primeru, da imajo dva srčka, je doplačilo tri evre, za tri srčke je doplačilo sedem evrov, za štiri srčke pa 11 evrov.