Turistični reviji Like Slovenija-Hrvaška se je pridružila še Srbija
Rimske Toplice, 26. februarja - Turistični reviji Like Slovenija-Hrvaška, ki je prvič izšla lani, se je letos pridružila še Srbija. Kot je ob današnji predstavitvi nove izdaje v Rimskih termah povedal gospodarski minister Matjaž Han, ta promovira lepote vseh treh držav, hkrati pa dokazuje, kako v teh novih časih države lahko sodelujejo.
Rimske Toplice, Rimske terme.
Predstavitev turistične edicije LIKE Slovenija-Hrvaška-Srbija 2025.
Foto: Lili Pušnik/STA
Rimske Toplice, Rimske terme.
Predstavitev turistične edicije LIKE Slovenija-Hrvaška-Srbija 2025.
Minister za kohezijo Aleksander Jevšek, hrvaški minister za pomorstvo, promet in infrastrukturo Oleg Butković in gospodarski minister Matjaž Han.
Foto: Lili Pušnik/STA
Rimske Toplice, Rimske terme.
Predstavitev turistične edicije LIKE Slovenija-Hrvaška-Srbija 2025.
Minister za kohezijo Aleksander Jevšek in hrvaški minister za pomorstvo, promet in infrastrukturo Oleg Butković.
Foto: Lili Pušnik/STA
Rimske Toplice, Rimske terme.
Predstavitev turistične edicije LIKE Slovenija-Hrvaška-Srbija 2025.
Gospodarski minister Matjaž Han.
Foto: Lili Pušnik/STA
Ljubljana.
Minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han.
Foto: Mateja Benec/STA
Arhiv STA
Po Hanovih besedah je v časih, ko je geopolitika "znorela", povezovanje med državami še bistveno bolj pomembno.
Hrvaški minister za pomorstvo, promet in infrastrukturo Oleg Butković je ocenil, da nova izdaja revije ni samo gospodarsko-turistična zgodba. Kaže tudi na to, da živimo v nepredvidljivemu času, kjer se lahko pokaže dobra stran vsakega posameznika. Poudaril je, da imata Hrvaška in Slovenija skupno zgodovino, ki je zelo bogata z zanimivimi turističnimi zgodbami.
Gre za medijski projekt Dela, zagrebške Hanza Medie, ki na Hrvaškem izdaja Jutarnji list, in beograjskega Blica.
Po oceni odgovornega urednika časnika Delo Bojana Budje so z revijo zadeli žebljico na glavico. Budja je napovedal, da bodo v četrtek bralci tako tiskanih kot spletnih izdaj Dela, Jutarnjega lista in Blica na enem mestu spoznavali butično turistično ponudbe omenjenih treh držav skozi zgodbe ljudi, ki jim je turizem postal način življenja.
Glavni urednik Jutarnjega lista Goran Ogurlić je dejal, da edicija prinaša novo razsežnost regionalnega sodelovanja, saj združuje tri države v skupni promociji turizma in gospodarstva. Revija bo na isti dan v vseh treh državah izšla v 60.000 izvodih, je pojasnil. Zgodbe iz edicije na 269 strani bodo dostopne tudi na spletnih portalih omenjenih časnikov s skupnim dosegom 5,8 milijona bralcev, je dodal.
Za Ogurlića revija ni samo založniški podvig, je tudi simbol gospodarske in medijske sinergije, ki regijo promovira kot destinacijo bogato s kulturnimi, naravnimi in gastronomskimi lepotami.