Turizem 7:57

Slovenija turiste privablja tudi z oglaševanjem na dunajski podzemni

Ljubljana, 23. februarja - Slovenska turistična organizacija (STO) izvaja številne promocijske aktivnosti na tujih trgih, s katerimi turiste vabi na oddih v Slovenijo. Predstavništvo STO Avstriji med drugim izvaja oglaševanje na dunajski podzemni železnici, kjer se potniki vsakodnevno srečujejo s prepoznavno zeleno barvo in sloganom I feel Slovenia na vratih vlakov.

Ljubljana. Kampanja I Feel Slovenia. Foto: Nebojša Tejić/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Kampanja I Feel Slovenia.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Na STO potnike nagovarjajo z besedno igro, ki se navezuje na vstop in izstop potnikov iz vlaka - Stress raus, wohlfuehlen rein. Deine Auszeit in Slowenien oz. Stres ven, dobro počutje naj vstopi. Tvoj oddih v Sloveniji. Po pojasnilih STO slogan spremlja QR-koda, ki obiskovalcem omogoča, da hitro dostopajo do vsebin na njihovi spletni strani, kjer lahko odkrijejo številne možnosti za sprostitev in regeneracijo v Sloveniji.

Vlak podzemne železnice "I feel Slovenia" po Dunaju vozi že od sredine decembra, kar je po oceni STO dodatno povečalo prepoznavnost Slovenije med dunajskimi prebivalci in obiskovalci. Še posebej pa je bila ta promocija opazna januarja, ko se je na Dunaju odvijal največji počitniški sejem v Avstriji Ferienmesse 2025, kjer je bila Slovenija letos dežela partnerica, so dodali.

Poleg promocije na podzemni železnici so v sklopu sejma Ferienmesse izvedli tudi oglaševanje v posameznih tiskanih medijih, kakor tudi na samem sejmišču.

Oglaševanje na podzemni železnici bo trajalo do sredine marca, tako da bodo vizualna sporočila na vratih vlakov vsakodnevno nagovarjala tako dunajske prebivalce kot turiste. Cilj oglaševalske akcije je dodatno povečati prepoznavnost Slovenije kot zelene, trajnostne in inovativne turistične destinacije.