Marles z letošnjimi vlaganji postavil temelj za prihodnost
Ljubljana, 10. decembra - Proizvajalec lesenih montažnih objektov Marles je letos nadaljeval z velikimi vlaganji, predvsem v kadre, proizvodnjo in prenovo blagovne znamke. S tem so po mnenju direktorja podjetja Tadeja Gosaka postavili temelje za prihodnost, v kateri si želijo razvoja novih produktov in širitve na mednarodne trge.
V Marlesu so na današnji novinarski konferenci v Ljubljani predstavili bistvene dosežke letošnjega leta, načrte za nadaljnji razvoj in cilje za prihodnost.
"Leto 2024 je bilo za nas uspešno. Ključnega pomena je bilo vlaganje v naše zaposlene. V nove zaposlitve, ohranjanje delovnih mest, dvig plač in razvoj kompetenc naših sodelavcev smo vložili več kot en milijon evrov," je dejal Gosak.
Vlagali so tudi v posodobitev proizvodnih zmogljivosti in prenovo blagovne znamke, za kar so skupno namenili več kot tri milijone evrov.
Janez Škrubej iz sklada Invera, ki je Marlesov lastnik, je poudaril, da so se ob vstopu v lastništvo podjetja leta 2022 odločili, da bodo v prvih letih vlagali v prihodnost podjetja, ne zgolj v kratkoročne finančne rezultate. "Doseženi rezultati potrjujejo, da smo sprejeli prave odločitve, ki utrjujejo položaj Marlesa kot vodilnega ponudnika inovativnih in trajnostnih rešitev v svojem segmentu, ki so zelo dobra podlaga za razvoj in rast podjetja tako na domačem kot zahtevnih zahodnoevropskih trgih v prihodnje," je dejal.
"Naša poslovna strategija se prilagaja novim razmeram, a ostajamo osredotočeni na trajnostno leseno montažno gradnjo," je poudaril Gosak in izpostavil uspeh nove hiše Lumniya. "V zgolj osmih mesecih smo samo za Lumniyo podpisali več kot 25 pogodb, skupno pa več kot 120 v skupni vrednosti več kot 30 milijonov evrov," je pojasnil.
Podjetje je letos pridobilo tudi več večjih projektov: gradnjo večstanovanjskega objekta v Lenartu, nadgradnjo hotela Dom Planica, gradnjo prizidka k osnovni šoli Križe in gradnjo trajnostnega turističnega penziona v dolini Soče v Modrejci. Gosak je izpostavil tudi več kot 40 projektov v tujini, ki potrjujejo zaupanje strank v Marles.
Po Gosakovih zagotovilih je Marles pripravljen tudi na povečano povpraševanje s strani oškodovancev v poplavah. Kot je dejal, imajo zmogljivosti, da vsem oškodovancem zagotovijo hitro in kakovostno izvedbo potrebnih objektov ter podporo pri sanaciji škode.
Direktorica strateškega marketinga in inovacij v Marlesu Melanja Korošec je izrazila prepričanje, da je doseganje izjemnih rezultatov omogočila prenovljena strategija blagovne znamke. "Prenovljena podoba, nove arhitekturne rešitve in osvežena komunikacija so privedle do več kot 1,5-kratnega povečanja povpraševanja, podvojitve števila izdelanih ponudb in rekordnih prodajnih rezultatov," je navedla.
"Rezultati, ki smo jih dosegli, potrjujejo, da smo na pravi poti. Uspelo nam je okrepiti položaj na domačem trgu in hkrati postaviti trdne temelje za rast na mednarodnem področju," je menil Gosak.
Napovedal je, da bodo prihodnje leto še naprej vlagali v blagovno znamko in širili zavedanja o prednostih trajnostne gradnje, krepili prisotnost na mednarodnih trgih, razvijali nove produkte in trajnostne tehnologije ter prilagodili strategijo razmeram z osredotočanjem na inovacije in trajnost.
"Upam si trditi, da bo leto 2025 najbolj uspešno poslovno leto Marlesa v zadnjih deset in več letih," je sklenil Gosak.