Turizem 21.11.2024 12:38

V Izoli z novo turistično kampanjo optimistično zrejo v prihodnost

Izola, 21. novembra - V Izoli so po koncu glavne turistične sezone zadovoljni z obiskom, ki so ga v primerjavi z enakim obdobjem v minulem letu dvignili za odstotek. Z novo turistično kampanjo Izola za vse, ki jo začenjajo leta 2025, pa želijo spodbuditi predvsem obisk izven sezone, kar jim je letos že uspelo.

Izola, Hiša morja Izolana. NK Turističnega združenja Izola (TZI) ob začetku nove promocijske kampanje Izola za vse. Zunanja sodelavka TZI Luca Stančič Kodarin in direktor TZI Dean Kocjančič. Foto: Matej Arh/STA

Izola, Hiša morja Izolana.
NK Turističnega združenja Izola (TZI) ob začetku nove promocijske kampanje Izola za vse.
Zunanja sodelavka TZI Luca Stančič Kodarin in direktor TZI Dean Kocjančič.
Foto: Matej Arh/STA

Izola, Hiša morja Izolana. NK Turističnega združenja Izola (TZI) ob začetku nove promocijske kampanje Izola za vse. Zunanja sodelavka TZI Luca Stančič Kodarin in direktor TZI Dean Kocjančič. Foto: Matej Arh/STA

Izola, Hiša morja Izolana.
NK Turističnega združenja Izola (TZI) ob začetku nove promocijske kampanje Izola za vse.
Zunanja sodelavka TZI Luca Stančič Kodarin in direktor TZI Dean Kocjančič.
Foto: Matej Arh/STA

Izola, Hiša morja Izolana. NK Turističnega združenja Izola (TZI) ob začetku nove promocijske kampanje Izola za vse. Direktor TZI Dean Kocjančič. Foto: Matej Arh/STA

Izola, Hiša morja Izolana.
NK Turističnega združenja Izola (TZI) ob začetku nove promocijske kampanje Izola za vse.
Direktor TZI Dean Kocjančič.
Foto: Matej Arh/STA

Izola, Hiša morja Izolana. Hiša morja Izolana. Foto: Matej Arh/STA

Izola, Hiša morja Izolana.
Hiša morja Izolana.
Foto: Matej Arh/STA

V sklopu kampanje, ki so jo v Turističnem združenju Izola naslovili Izola za vse, so že posneli nov promocijski video, v njem pa so glavne vloge, kot je v Izoli že običaj, odigrali domačini. Z novim projektom v Izoli stremijo k vzpostavitvi trajnostne, gostoljubne in vključujoče destinacije, ki sledi tudi viziji Slovenske turistične organizacije.

Kot je za STA povedala zunanja sodelavka Turističnega združenja Izola Luca Stančič Kodarin, je rdeča nit novega promocijskega videa ta, da v Izoli cenijo in spoštujejo raznolikost tako obiskovalcev kot domačinov. V ta namen so letos tudi že prenovili spletno stran, v sklopu projekta Izola za vse pa pripravili štiri pristajalne strani, ki so namenjene specifičnim skupinam turistov: družinam, starejšim, mlajšim in gibalno oviranim. V letu 2025 bodo to kampanjo razširili tudi na tuje trge.

Osrednji element kampanje je prav nov promocijski video, ki so ga poimenovali Kjer srca različnih svetov bijejo kot eno, premierno pa so ga prikazali na današnji novinarski konferenci v Izoli. Ta poudarja raznolikost, avtentičnost in toplino kraja, izpostavlja pa raznolike profile obiskovalcev in domačinov ter predstavlja unikatna doživetja - od tradicionalnih, kot je obisk Izolane, skok na tržnico ali sladoled, do igre Pozabljena izolska skrivnost, pa do nekoliko drugačnih, do sedaj neizpostavljenih, kot so obisk tatu studia ali večerna zabava na barki. Video tako združuje tradicionalne vrednote s sodobnimi izkušnjami, ki ponujajo nekaj novega.

V Izoli so v prvih desetih mesecih leta zabeležili en odstotek turističnih prenočitev več kot v enakem lanskem obdobju, število prihodov pa je zraslo za tri odstotke. A ob tem je direktor omenjenega združenja Dean Kocjančič za STA pojasnil, da ne stremijo več k povečanju teh številk, temveč so zadovoljni z njihovo stabilizacijo. Ponosni so na porast obiska pred in po glavni sezoni, čemur sledijo tudi v strategiji razvoja turizma Izole. V letošnjem letu so med tujimi gosti največ prenočitev ustvarili nemški gosti, sledijo jim avstrijski in češki.