Na posvetu o doseganju višje dodane vrednosti v turizmu
Celje, 20. septembra - Odličnost in dvig kakovosti ponudbe sta ključna za doseganje višje dodane vrednosti v slovenskem turizmu, so ocenili na današnjem posvetu v okviru Mednarodnega obrtno-podjetniškega sejma (Mos) v Celju. Pomembno je omogočiti kakovostna doživetja, ki ne le privabljajo turiste, temveč jih tudi navdihujejo, da se vračajo, je bilo slišati.
Celje.
Sejem MOS.
Foto: Anže Malovrh/STA
Arhiv STA
Kot je poudaril minister za gospodarstvo, turizem in šport Matjaž Han, se deležniki v turizmu sami odločajo, ali želijo odličnost ali bodo zadovoljni s povprečnimi storitvami. "Strategija slovenskega turizma 2022-2028 je usmerjena v dvig kakovosti in dodane vrednosti," so ga v sporočilu za javnost povzeli v Slovenski turistični organizaciji (STO), ki je dogodek v sodelovanju z ministrstvom tudi organizirala.
Temu so po Hanovih besedah namenjeni tudi ukrepi in aktivnosti, ki jih izvajajo vsi ponudniki turističnih storitev, ministrstvo in STO. "Ob naslovni temi 'Odličnost ali povprečnost - odločitev je naša' sem prepričan, da želimo vsi dosegati odlične poslovne rezultate in zagotavljati odlično ponudbo. Verjamem, da se vsi po najboljših močeh trudimo za dvig kakovosti storitev in ponudbo, ki bo navdušila naše goste in presegla njihova pričakovanja," je dejal.
Po besedah direktorice STO Maje Pak Olaj je dvig kakovosti v slovenskem turizmu glavnega pomena za ohranjanje konkurenčnosti in trajnostnega razvoja v vse bolj zahtevnem globalnem okolju. "V ospredju je ustvarjanje edinstvenih, trajnostnih in visoko kakovostnih doživetij, ki ne le privabljajo turiste, temveč jih tudi navdihujejo, da se vračajo," je dejala.
Kakovostna ponudba se po njenih besedah osredotoča na vrhunske storitve, osebno prilagojene izkušnje ter spoštovanje lokalne kulturne in naravne dediščine, kar postaja vse pomembnejše za sodobne popotnike. STO izvaja vrsto aktivnosti in projektov, ki krepijo znanje in kompetence zaposlenih v turizmu ter spodbujajo razvoj trajnostnih praks na vseh ravneh, je spomnila.
Ministrstvo in STO sta se tudi letos na Mos podala s skupnim razstavnim prostorom. Na njem vse dni sejma predstavljajo tudi ponudbo izbranih slovenskih zgodovinskih mest, danes pa še projekt Evropska prestolnica kulture 2025.