STO s promocijskimi aktivnostmi ob nastopu Slovenije na evropskem nogometnem prvenstvu
Ljubljana, 13. junija - Slovenska turistična organizacija (STO) bo ob robu evropskega nogometnega prvenstva v Nemčiji, ki se začenja v petek, s partnerji pripravila številne promocijske aktivnosti za krepitev prepoznavnosti slovenskega turizma na nemškem trgu in širše. Med drugim bo oglaševala na zaslonih v vseh treh mestih, ki bodo gostila tekme slovenske reprezentance.
Ljubljana.
Slovenska turistična organizacija (STO).
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA
Uvrstitev Slovenije na tekmovanje je po besedah vodje predstavništva STO v Nemčiji Rebeke Kumer Bizjak izjemna priložnost za dodatno krepitev prepoznavnosti in ugleda Slovenije na nemškem trgu. "V Nemčiji vlada veliko navdušenje nad nogometom, prvenstvo pa ima še širši, evropski in globalni doseg. Na stadionih bo pesti za reprezentance stiskalo okoli tri milijone navijačev, zgolj finalno tekmo pa naj bi prek televizijskih ekranov spremljalo okoli 300 milijonov nogometnih navdušencev," so jo na STO povzeli v današnjem sporočilu za javnost.
V tej luči želi STO predstaviti Slovenijo kot vrhunsko turistično destinacijo z velikim športnim srcem ter deželo bogatih gospodarskih in naložbenih priložnosti. "S trajnostno usmerjenostjo in visoko kakovostjo storitev bomo skušali navdušiti in pritegniti nemške turiste, ki cenijo okolju prijazne prakse in avtentična doživetja, ter druge športne zanesenjake z vsega sveta," je dodala Kumer Bizjak.
Med promocijskimi aktivnostmi bodo oglaševanje na zaslonih v vseh treh mestih, kjer bodo potekale tekme slovenske reprezentance (Stuttgart, München in Köln), televizijsko oglaševanje Slovenije na več kanalih na nemškem trgu v času prvenstva s ciljem nagovarjanja nemških turistov, da obiščejo Slovenijo, ter uporaba znamke I Feel Slovenia v okviru vseh aktivnosti Nogometne zveze Slovenije (NZS), povezanih s prvenstvom.
"Te aktivnosti dopolnjujejo redne promocijske aktivnosti STO na nemškem trgu, kot so globalna digitalna kampanja, nastopi na številnih sejmih in borzah, sodelovanje z mediji ter študijska potovanja za novinarje in organizatorje potovanj," so dodali na STO.
Promocijske dejavnosti bodo izvedli v sodelovanju z NZS, javno agencijo Spirit Slovenija, ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport ter slovenskim veleposlaništvom v Nemčiji.