Kampanja za promocijo slovenskega sadja
Ljubljana, 10. novembra - Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano bo v soboto začelo tretji val kampanje za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja v obdobju 2021-2023. Do 21. novembra bodo sadje in proizvode iz sadja promovirali prek televizijskih in radijskih oglasov ter digitalnih orodij.
Kampanja je namenjena tako splošni promociji sadja kot tudi promociji sadja ter proizvodom iz sadja označenega z znakom Izbrana kakovost - Slovenija. Ta potrošniku zagotavlja, da je sadje pridelano in predelano v Sloveniji, da je postopek pridelave in predelave dodatno nadzirajo neodvisni kontrolni organi ter da takšno sadje dosega dodatne kakovostne parametre, so danes sporočili z ministrstva.
Nacionalna promocijska kampanja sektorja sadja se izvaja v okviru projekta Naša super hrana, ki je skupni projekt države ter različnih sektorjev pridelave in predelave hrane.
Poleg sektorja sadja so v shemo kakovosti Izbrana kakovost - Slovenija doslej pristopili še pridelovalci in predelovalci iz sektorjev mesa in mleka.