Kampanja za promocijo slovenskega sadja
Ljubljana, 10. novembra - Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano bo v soboto začelo tretji val kampanje za promocijo lokalnih kmetijskih in živilskih proizvodov iz sektorja sadja v obdobju 2021-2023. Do 21. novembra bodo sadje in proizvode iz sadja promovirali prek televizijskih in radijskih oglasov ter digitalnih orodij.
Krško.
Tržnica, sadje.
Foto: Rasto Božič/STA
Arhiv STA
Kampanja je namenjena tako splošni promociji sadja kot tudi promociji sadja ter proizvodom iz sadja označenega z znakom Izbrana kakovost - Slovenija. Ta potrošniku zagotavlja, da je sadje pridelano in predelano v Sloveniji, da je postopek pridelave in predelave dodatno nadzirajo neodvisni kontrolni organi ter da takšno sadje dosega dodatne kakovostne parametre, so danes sporočili z ministrstva.
Nacionalna promocijska kampanja sektorja sadja se izvaja v okviru projekta Naša super hrana, ki je skupni projekt države ter različnih sektorjev pridelave in predelave hrane.
Poleg sektorja sadja so v shemo kakovosti Izbrana kakovost - Slovenija doslej pristopili še pridelovalci in predelovalci iz sektorjev mesa in mleka.