Turizem 14.6.2023 15:13

Na Ptuju predstavili prve rezultate razvoja turistične znamke Štajerska

Ptuj, 14. junija - Regionalna razvojna agencija (RRA) Podravje - Maribor je skupaj s partnerji v Dominikanskem samostanu na Ptuju predstavila novo blagovno znamko destinacije Štajerska. Izvajalci projekta menijo, da se bo regija z bogato ponudbo še močneje povezala, in zarisala na domači in mednarodni zemljevid atraktivnih turističnih destinacij.

Ptuj, Dominikanski samostan. Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska. Direktor RRA Podravje-Maribor Uroš Rozman, predstavnica STO Livija Kovač Kostantinovič in direktorica Zavoda za turizem Ptuj Tanja Srečkovič Bolšec. Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska.
Direktor RRA Podravje-Maribor Uroš Rozman, predstavnica STO Livija Kovač Kostantinovič in direktorica Zavoda za turizem Ptuj Tanja Srečkovič Bolšec.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan. Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska. Direktor RRA Podravje-Maribor Uroš Rozman, predstavnica STO Livija Kovač Kostantinovič in direktorica Zavoda za turizem Ptuj Tanja Srečkovič Bolšec. Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska.
Direktor RRA Podravje-Maribor Uroš Rozman, predstavnica STO Livija Kovač Kostantinovič in direktorica Zavoda za turizem Ptuj Tanja Srečkovič Bolšec.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan. Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska. Predstavnica STO Livija Kovač Kostantinovič. Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska.
Predstavnica STO Livija Kovač Kostantinovič.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan. Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska. Direktor RRA Podravje-Maribor Uroš Rozman, predstavnica STO Livija Kovač Kostantinovič in direktorica Zavoda za turizem Ptuj Tanja Srečkovič Bolšec. Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska.
Direktor RRA Podravje-Maribor Uroš Rozman, predstavnica STO Livija Kovač Kostantinovič in direktorica Zavoda za turizem Ptuj Tanja Srečkovič Bolšec.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan. Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska. Vodja sektorja za razvoj turizma na direktoratu za turizem Doris Urbančič Windisch. Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska.
Vodja sektorja za razvoj turizma na direktoratu za turizem Doris Urbančič Windisch.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan. Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska. Vodja sektorja za razvoj turizma na direktoratu za turizem Doris Urbančič Windisch. Foto: Gregor Mlakar/STA

Ptuj, Dominikanski samostan.
Novinarska konferenca, na kateri so predstavili blagovno znamko destinacije Štajerska.
Vodja sektorja za razvoj turizma na direktoratu za turizem Doris Urbančič Windisch.
Foto: Gregor Mlakar/STA

"Izjemno nas veseli dejstvo, da smo deležniki na območju Podravja prepoznali potrebo po večjem in učinkovitejšem povezovanju podravskih občin v destinacijo Štajerska," je na novinarski konferenci, na kateri so predstavili promocijski video in novi spletni portal, dejal direktor razvojne agencije Uroš Rozman.

Dogodka se je udeležila tudi vodja sektorja za razvoj turizma na direktoratu za turizem Doris Urbančič Windisch, ki je izpostavila vlogo regijskega povezovanja v luči nove nacionalne turistične strategije.

"Povezanost in usklajeno delovanje deležnikov v slovenskem turizmu je namreč ključna za uspešno doseganje konkurenčnosti slovenskega turizma, kar poudarja tudi strategija slovenskega turizma za obdobje do leta 2028," je dejala.

Z njo se je strinjala Livija Kovač Kostantinovič iz Slovenske turistične organizacije (STO), ki je poudarila, da znamka Štajerska nastaja na temelju spodbud, potreb in želja deležnikov, v slovenskem turizmu pa so povezovanju in usklajevanju rekli jasen da.

Da je destinacija Štajerska s turističnega vidika izjemen korak naprej pri uspešnem preboju vzhodnega dela Slovenije zunaj meja države in Evrope, je dejala direktorica Zavoda za turizem Ptuj in predsednica konzorcija Tanja Srečkovič Bolšec ter dodala, da je prednost povezovanja tudi v vzpostavitvi skupnih trženjskih kanalov, izboljšanju turistične infrastrukture, storitev in ponudbe celovite destinacije ter postopnem povečevanje števila nočitev in dobe bivanja gostov.

Z vzpostavitvijo destinacijske znamke so partnerji nakazili namero in potrebo po razvoju turizma na geografsko zaokroženem območju, ki zajema območje že znanih destinacij Maribor, Ptuj, Pohorje, Jeruzalem Slovenija, Slovenske gorice, Haloze in Ravno polje. Po mnenju Rozmana gre za rezultat več kot triletnega truda po povezovanju.

Ob tem je direktor RRA Podravje - Maribor, sicer koordinator konzorcija, dodal, da je brezmejno regijsko povezovanje koristno tudi za gospodarstvo in lokalno prebivalstvo, saj se na ta način dviguje kakovost bivanja vseh.

Konzorcijski partnerji so z omenjenim projektom začeli lansko jesen, za zdaj pa je njegovo izvajanje predvideno do konca leta 2024. Skupna vrednost projekta je nekaj nad 340.000 evrov, denar zanj pa so zagotovile občine.