#družba 22.3.2023 8:00

Na konferenci v Kočevju o uporabi tehnologije v poučevanju

Kočevje, 22. marca - Podjetniški inkubator Kočevje danes organizira EduTech konferenco o uporabi tehnologije v poučevanju. Na njej bodo različni strokovnjaki spregovorili o digitalnih pripomočkih v izobraževanju in vlogi izobraževanja v digitalni preobrazbi Slovenije. O slednjem bo med drugim spregovorila ministrica za digitalno preobrazbo Emilija Stojmenova Duh.

Kočevje. Direktor Podjetniškega inkubatorja Kočevje Marko Stijepič. Foto: Aleš Kocjan/STA Arhiv STA

Kočevje.
Direktor Podjetniškega inkubatorja Kočevje Marko Stijepič.
Foto: Aleš Kocjan/STA
Arhiv STA

Na konferenci bodo med drugim izpostavili številne dobre prakse uporabe tehnologije v izobraževanju. Namen tega je opogumiti učitelje, da bi uporabljali tehnološke pripomočke za več izkustvenega učenja in medpredmetnega povezovanja, so zapisali organizatorji.

V Podjetniškem inkubatorju Kočevje so namreč prepričani, da je v Sloveniji veliko odličnih primerov uporabe tehnologije v izobraževanju pri različnih predmetih in na različnih stopnjah. Ti pa večinoma ostajajo zgolj na lokalni ravni in spregledani. Da bi tehnologije našle pot v vsakodnevno poučevanje, je zato ključen odnos pristojnih odločevalcev, menijo.

Zato bodo na konferenci poleg ministrice spregovorili tudi vodja službe za digitalizacijo izobraževanja na ministrstvu za vzgojo in izobraževanje Igor Pesek in direktor Zavoda RS za šolstvo Vinko Logaj. Slednji bo spregovoril o prenovi učnih načrtov osnovnih šol in pomenu vpeljave digitalno podprtih učnih pripomočkov.

Številni predstavniki izobraževalnih ustanov bodo na konferenci predstavili, kako pri svojem delu vsakodnevno uporabljajo različne tehnologije, da bi dosegli še višjo raven poučevanja. Konferenco bodo zaključili z okroglo mizo na temo, kako ujeti korak s časom do sodobnega izobraževalnega sistema.

Podjetniški inkubator Kočevje sicer že od leta 2015 premika meje uporabe tehnologije v izobraževanju. Slovenski primer uvajanja poučevanja robotike v osnovne šole, ki ga vodi, je Evropska komisija pred časom prepoznala kot enega najboljših evropskih primerov poučevanja veščin robotike v šolah.