Turizem 25.2.2023 7:30

Slovenski turizem se predstavlja na sejmu v Beogradu

Beograd, 25. februarja - Slovenski turizem se te dni predstavlja na mednarodnem turističnem sejmu IFT Beograd. Na razstavnem prostoru I feel Slovenia se pod okriljem Slovenske turistične organizacije (STO) predstavlja 11 podjetij in organizacij.

Portorož. Znamka Slovenije in slovenskega turizma I feel Slovenia. Foto: Stanko Gruden/STA Arhiv STA

Portorož.
Znamka Slovenije in slovenskega turizma I feel Slovenia.
Foto: Stanko Gruden/STA
Arhiv STA

Mednarodni turistični sejem v Beogradu je vrata odprl v četrtek, obiskovalce pa vabi do nedelje. Pod okriljem STO se tam predstavljajo Turizem Ljubljana, Julijske Alpe, Šaleška dolina, Koroška, Sava Hotels & Resorts, Terme Dobrna, Rimske terme, Thermana Laško, Terme Olimia, Terme Čatež in hotel Atlantida Rogaška.

Osrednji beograjski turistični sejem IFT Beograd je največji sejem v jugovzhodni Evropi, ki že več kot 40 let sledi svetovnim trendom ter gradi partnerske odnose z razstavljavci s kakovostno ponudbo in vsako leto privlači več obiskovalcev, so zapisali na STO.

Med srbskimi turisti je največ zanimanja za ponudbo slovenskih zdravilišč in smučišč, s poudarkom na neokrnjeni naravi in gastronomiji. Lani je Slovenijo obiskalo 118.117 srbskih turistov, ustvarili pa so 326.655 prenočitev. Povprečna doba bivanja je 4,3 dneva.