Otrokom iz socialno ogroženih družin približali svet programiranja
Ljubljana, 19. decembra - Trideset otrok iz socialno ogroženih družin je imelo priložnost, da se prvič srečajo s programiranjem z uporabo izobraževalne različice igre Minecraft, v kateri so zasnovali svojo sanjsko učilnico. Microsoft je namreč v sodelovanju s podjetjem Digital School in ZPM Moste-Polje nedavno organiziral hackathon Minecraftov izziv: Sanjska učilnica.
Preprosto vprašanje, kakšna je sanjska učilnica, v kateri bi se z veseljem učili, je pri otrocih, starih med 10 in 15 let, ki so sodelovali na izzivu, porodilo številne ustvarjalne ideje - od učilnice za biologijo in kemijo pod akvarijem do sobe za počitek s posteljami, kavči, dišečimi svečami ter nepogrešljivim masažnim bazenom za sprostitev, so sporočili iz Microsofta.
V okviru hackathona so ideje uresničili v Minecraftu, večkrat nagrajeni in priljubljeni igri, v kateri igralci raziskujejo kockast 3D-svet ter odkrivajo materiale, sestavljajo orodja in gradijo stavbe. Posebna izobraževalna različica igre ob tem nudi tudi varno učno platformo za krepitev ustvarjalnosti, sodelovanje in reševanje problemov v digitalnem okolju. Primerna je za učence z različnimi ravnmi znanja, ki se lahko učijo in zabavajo s preprostim sestavljanjem kock ali pa se podajo v svet programiranja v programskih jezikih Java Script in Python.
"Hackathon, na katerem so otroci v skupinah po trije raziskovali in gradili svojo popolno učilnico, je lepo pokazal, da lahko vsak mladostnik z nekaj pomoči usvoji svoje prve korake v programiranju in se pri tem celo zabava," so v sporočilu za javnost povzeli besede je Matije Torlaka, sicer direktorja in ustanovitelja podjetja Digital School.
"Med epidemijo smo ugotovili, da veliko mladih žal ni imelo na voljo ustrezne računalniške opreme. A zgolj oprema še ni dovolj, mladi potrebujejo tudi znanje, kako jo uporabiti za učenje in raziskovanje," je povedala Tanja Petek iz Zveze prijateljev mladine (ZPM) Moste-Polje.