Podjetja 12.12.2022 10:37

V projektu Štartaj Slovenija zmagala pica z drožmi

Ljubljana, 12. decembra - Letošnji zmagovalec projekta Štartaj Slovenija, v katerem se je osem podjetniških ekip z 18 inovativnimi izdelki potegovalo za naziv Hit produkt leta, je zamrznjena pica z drožmi Pausa Pizza. Izdelek je mogoče kupiti v trgovinah Interspar in izbranih trgovinah Spar po Sloveniji.

Ljubljana. Letošnji zmagovalec projekta Štartaj Slovenija, v katerem se je osem podjetniških ekip z 18 inovativnimi izdelki potegovalo za naziv Hit produkt leta, je zamrznjena pica z drožmi Pausa Pizza. Zmagovalec Dan Strajnar. Foto: Spar Slovenija

Ljubljana.
Letošnji zmagovalec projekta Štartaj Slovenija, v katerem se je osem podjetniških ekip z 18 inovativnimi izdelki potegovalo za naziv Hit produkt leta, je zamrznjena pica z drožmi Pausa Pizza.
Zmagovalec Dan Strajnar.
Foto: Spar Slovenija

Ljubljana. Letošnji zmagovalec projekta Štartaj Slovenija, v katerem se je osem podjetniških ekip z 18 inovativnimi izdelki potegovalo za naziv Hit produkt leta, je zamrznjena pica z drožmi Pausa Pizza. Foto: Spar Slovenija

Ljubljana.
Letošnji zmagovalec projekta Štartaj Slovenija, v katerem se je osem podjetniških ekip z 18 inovativnimi izdelki potegovalo za naziv Hit produkt leta, je zamrznjena pica z drožmi Pausa Pizza.
Foto: Spar Slovenija

To je bila sedma sezona projekta Štartaj Slovenija, ki je nastal pod okriljem trgovske družbe Spar Slovenija, medijske hiše Pro Plus in oglaševalske agencije Formitas Creative. Zmagovalno predpečeno pico z drožmi ustvarja mladi podjetnik Dan Strajnar.

Na policah trgovin Interspar so na voljo tudi preostali sodelujoči izdelki letošnje sezone, je navedeno na spletnih straneh projekta. To so jabolčni sok Heijus, cimetove rolice z drožmi Love2Bake, prehransko dopolnilo za krepitev imunskega sistema Nutralux, kozmetični izdelki Silki, Chicatella in Clariteca ter ekološka gobica za pomivanje posode Dantesmile.

Projekt Štartaj Slovenija je od svojega začetka leta 2016 prejel že več različnih domačih in mednarodnih priznanj. Priložnost za poslovni zagon je doslej ponudil 52 podjetniškim ekipam, ki so skupaj predstavile 200 izdelkov in se s podporo kupcev borile za naziv Hit produkt leta.

Aleš Muhič iz družbe Pro Plus je v sporočilu za javnost izrazil zadovoljstvo, da je projekt tako uspešen. Ustanoviteljica Formitasa Mojca Randl pa je spomnila na njegova glavna cilja, to sta spodbujanje slovenskega podjetništva ter razvoj novih inovativnih, lokalnih in trajnostnih izdelkov. "Projekt je pomemben predvsem zato, ker z njim javnost ozaveščamo o pomembnosti podpiranja domačih proizvajalcev," je dejala.

V podjetju Spar Slovenija zatrjujejo, da bodo še naprej podpirali projekte, ki spodbujajo slovensko gospodarstvo. "Podjetnikom želimo dati sporočilo, da lahko z našo pomočjo, mentorstvom in svojo idejo ter voljo stopijo na trg in se predstavijo 100.000 kupcem, ki dnevno obiščejo naše trgovine, kar je enkratna priložnost," je poudaril generalni direktor David Kovačič.