Startupi 13.1.2022 7:30

Slovensko podjetje s prvim pametnim parfumom NINU uspešno na Kickstarterju

Ljubljana, 13. januarja - Podjetnika Marko Matijević in Simon Mohorovič sta s pametnim parfumom NINU požela velik uspeh na platformi za množično financiranje Kickstarter, saj sta za projekt dobila denarno podporo okoli 400 ljudi, ki so skupaj zbrali 70.615 evrov. Ekipa NINU Perfume se bo zdaj osredotočila na proizvodnjo in kampanjo na platformi Indiegogo.

Ljubljana.
Pametni parfum NINU, ki je na platformi za množično financiranje Kickstarter nabral preko 70.000 evrov.
Foto: NINU Perfume

S parfumom NINU želijo ustvarjalci uporabniku omogočiti popoln nadzor nad lastno dišavo, saj so v napravi, ki jo uporabnik upravlja prek mobilne aplikacije, tri stekleničke z različnimi dišavnimi osnovami, ki se mešajo v različnih deležih.

Kot so navedli ustvarjalci, lahko uporabnik dišavo prek aplikacije prilagodi glede na priložnost, pri čemer lahko uporablja številne prednastavljene možnosti, pa tudi pomoč umetne inteligence. Deleže posameznih dišavnih osnov lahko uporabnik nastavlja tudi ročno ter si tako ustvarja povsem svoje dišave, trdijo v podjetju.

Za zdaj ponujajo tri sete stekleničk z dišavnimi osnovami: moško, žensko in unisex, podporniki pa bodo prve izvedbe pametnega parfuma prejeli predvidoma že okoli junija 2022.

Matijević in Mohorovič sta kot izvorni vir navdiha za projekt na Kickstarterju navedla svoje srečanje in pogovor s pokojnim izumiteljem in inovatorjem Petrom Florjančičem, je razvidno s predstavitve projekta na Kickstarterju.