V projektu Štartaj Slovenija zmagale testenine iz sladkega krompirja
Ljubljana, 13. decembra - Letošnji zmagovalec projekta Štartaj Slovenija, v katerem se je osem podjetniških ekip z 21 inovativnimi izdelki potegovalo za naziv Hit produkt leta, so testenine iz sladkega krompirja Batasta. Medtem so že odprte prijave za novo, sedmo sezono projekta, so sporočili iz družbe Spar Slovenija.
Ljubljana.
Logotip podjetja Spar.
Foto: Dejan Mijović/STA
Arhiv STA
To je bila šesta sezona projekta Štartaj Slovenija, v katerem poleg Spara Slovenija sodelujeta še medijska hiša Pro Plus in agencija Formitas Group. Zmagovalne brezglutenske testenine iz sladkega krompirja ustvarjata mlada podjetnika Martina Wanis in Jan Šlamberger.
Na policah trgovin Spar in Interspar so na voljo tudi preostali sodelujoči izdelki letošnje sezone: jabolčni cider Malner, omake za pomakanje Dipsi, bio sojini izdelki Trnulja, kremni pilingi za telo Bossy Cafe, zobna pasta v tabletah Alternative+, pasja hrana Feedko in poučni eksperimenti Innobox.
Projekt Štartaj Slovenija je od svojega začetka leta 2016 prejel 12 različnih domačih in mednarodnih priznanj, priložnost predstaviti se na trgovskih policah pa je dobilo 44 podjetniških ekip s skupaj več kot 200 izdelki.
V podjetju Spar Slovenija ob tem dodajajo, da bodo še naprej podpirali projekte, ki spodbujajo slovensko gospodarstvo, in se trudili ustvarjati uspešne poslovne zgodbe.