Kampanja v podporo visokotehnološkemu podjetništvu na Goriškem
Nova Gorica, 2. decembra - Mestna občina Nova Gorica je danes z odprtjem razstave z naslovom Visokotehnološko podjetništvo in podporno okolje na Goriškem, ki je postavljena pod arkadami občinske stavbe, predstavila kampanjo, s katero želi z možnostmi seznaniti talente iz domačega okolja ter tudi privabiti ambiciozne posameznike in podjetja od drugod.
"Nočemo biti samo sledilci, dobavitelji nekim zahodnim podjetjem, ki se razvijajo. Hočemo biti napredni, tisti, ki se razvija, ki premore napredno tehnologijo in napredno gospodarstvo. Zato je treba imeti podporno okolje," je, kot so sporočili z občine, na današnji novinarski konferenci v Novi Gorici dejal župan Klemen Miklavič.
Dodal je, da sledijo trem principom - inovativnost, gospodarstvo, ki temelji na znanju, in ustvarjalnost. "Pri tem tretjem je treba začeti že pri otrocih, zato vzpostavljamo poleg že obstoječih in dobro delujočih institucij, kot so Primorski tehnološki park, kot so odlične šole, tudi institucijo pod imenom Xcenter," je dejal in dodal, da ta naslavlja tisti del izobraževanja, ki ga šola ne pokriva - spodbujanje delavnic, ustvarjanja, ki v otroku vzbudijo radovednost, zato da je nato pripravljen bodisi na svojo lastno kariero bodisi na to, da postane nekdo, ki ga potrebujejo podjetja.
Kampanja začela v oktobru s serijo osmih radijskih oddaj Poslovni studio na Radiu Robin, kjer so podjetniki v različnih fazah razvoja skupaj s podpornim okoljem delili svoje izkušnje in ponudili svoj pogled na razvoj regije.
Razstava, ki bo pod arkadami občinske stavbe na ogled do 3. januarja, prikazuje goriška visokotehnološka podjetja - od startupov do visokotehnoloških gazel. Predstavljene so tudi institucije podpornega okolja, ki mladim omogočajo, da razvijajo svoje talente, druge pa se aktivno odzivajo na potrebe podjetij in podpirajo njihov razvoj.
Kampanja zajema tudi video, v katerem podjetniki jedrnato predstavijo prednosti poslovanja na Goriškem. Prek spletnih kanalov občine bo na voljo tudi serija video predavanj z naslovom Znanje za poslovni uspeh, v katerih podjetniki in strokovnjaki prikažejo najnovejše pristope v podjetništvu in najpogostejše napake, ki se jim je treba v začetnih fazah izogniti.
Kampanjo za občino izvaja Primorski tehnološki park. "Vloga Primorskega tehnološkega parka je predvsem, da nudi podporo podjetjem, ki imajo največji potencial v razvoju dodane vrednosti v izdelkih in storitvah na mednarodnem trgu. Fokusira se zgolj na peščico tistih podjetij, ki imajo potencial postati hitro rastoča podjetja," je na predstavitvi povedala direktorica Primorskega tehnološkega parka Tanja Kožuh
Ključna sporočila kampanje so, da Nova Gorica kot podjetnikom prijazno mesto razvoj energije in virov sistematično usmerja v mlade, da si prizadeva za vzpostavitev sodobnih poslovnih con, ki bodo gospodarstvu omogočile najboljše pogoje za razvoj, in da na Goriškem obstaja visoka kvaliteta bivanja, ki jo lahko ponudimo tistim, ki bi želeli tu ustvarjati in živeti, pravijo na občini in dodajajo, da gre za prvi korak h gradnji krovne blagovne znamke visokotehnološkega podjetništva in podpornega okolja na Goriškem.
Podjetniško podporno okolje na Goriškem ustvarjajo Učno izdelovalni laboratorij v Šolskem centru Nova Gorica, E-Hiša in Xcenter, tekmovanje v poslovnih modelih mladih POPRI, Univerza v Novi Gorici, Primorski tehnološki park, Območna obrtna zbornica Nova Gorica, Severnoprimorska gospodarska zbornica Nova Gorica, Regijska razvojna agencija Severne Primorske, visokotehnološka podjetja ter novogoriška mestna občina, so sporočili.