Turizem 1.6.2021 16:10

STO z novo spletno platformo za izobraževanje tujih turističnih agentov

Ljubljana, 1. junija - Slovenska turistična organizacija (STO) je danes zagnala novo spletno izobraževalno platformo za tuje organizatorje potovanj in turistične agente. Platforma tem skupinam nudi možnost pridobitve novih in poglobljenih znanj o Sloveniji na inovativen in kreativen način, so sporočili iz organizacije.

Ljubljana.
Napis I feel Slovenia.
Foto: Bor Slana/STA
Arhiv STA

V luči pandemije covida-19 so se poslovna srečanja in komunikacija s poslovnimi partnerji v turizmu v veliki meri preselila v digitalno okolje. Nastajajo novi, inovativni načini izvedbe dogodkov, predstavitev in sodelovanj, ki omogočajo krepitev že obstoječih in vzpostavitev novih poslovnih stikov, so zapisali v STO.

Tudi slovenska nacionalna turistična organizacija je v zadnjem letu zaradi situacije poslovna srečanja in dogodke v veliki meri preselila v spletno okolje. Danes pa je zagnala še nov izobraževalni kanal Feel Slovenia Online Training My way of escaping to Slovenia za posredovanje poglobljenih informacij o Sloveniji.

Nova platforma v privlačni in igrivi obliki ter z inovativnimi, kreativnimi in interaktivnimi vsebinami spletnih treningov tuje poslovne partnerje navdušuje k pridobitvi novih in poglobitvi obstoječih znanj o Sloveniji. Udeleženci izobraževalnih programov platforme postanejo poznavalci Slovenije in pridobijo naziv I feel Slovenia Certified Expert.

"Danes lansirana nova spletna izobraževanja v obliki kreativne, igrive in inovativne platforme so pomemben korak k dodatni krepitvi znanj tujih organizatorjev potovanj in turističnih agencij o Sloveniji kot privlačni zeleni in varni destinaciji za butična doživetja. Verjamemo, da bomo na ta način nagovorili večje število tujih poslovnih partnerjev, jih navdušili za raziskovanje in vključitev Slovenije v njihove turistične programe ter s tem pomagali slovenskemu turističnemu gospodarstvu pri okrevanju," je poudarila direktorica STO Maja Pak.