Z družbenimi omrežji do večje prepoznavnosti Pomurja
Murska Sobota, 2. maja - Pomurje bo tudi letos s promocijsko kampanjo na družbenih omrežjih krepilo prepoznavnost turistične ponudbe regije na domačem trgu in v Avstriji ter Nemčiji. Kampanjo, ki jo sofinancira Slovenska turistična organizacija, bo tokrat izvedel Zavod za kulturo, turizem in šport Murska Sobota, v ospredju bosta kulinarika in turizem na podeželju.
Lendava.
Madžarska samoupravna narodna skupnost bo danes objavila v Uradnem listu razpis za spodbujanje naložb v gospodarstvu na območju, kjer živijo pripadniki avtohtone narodne skupnosti na narodnostno mešanem območju. Sredstva bo zagotovilo Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo Republike Slovenije.
Koordinatorica programa Livia Sabo in predsednik Pomurske madžarske samoupravne narodne skupnosti Ferenc Horvath.
Foto: STA
Slovenska turistična organizacija z namenom krepitve promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije razpisuje javne pozive za sofinanciranje aktivnosti promocije ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji. Na razpis se je minula leta uspešno prijavila tudi vodilna destinacija Pomurje.
V 2018 in 2019 je promocijski projekt za regijo uspešno prijavil in koordiniral TIC Moravske Toplice, minulo leto Zavod za turizem in razvoj Lendava, letos je projekt pridobil Zavod za kulturo, turizem in šport Murska Sobota.
Kot pravi koordinatorka projekta Natalija Kreft, je cilj projekta promocija turistične ponudbe regije na domačem trgu in dveh tujih trgih - avstrijskem in nemškem, povečanje obiska spletne strani in povečanje števila sledilcev družbenih omrežij destinacije.
V načrt promocije, ki jo bodo začeli izvajati sredi maja, je vključeno oglaševanje na spletu in družbenih omrežjih, nadgradnja spletne strani visitpomurje.eu ter oblikovanje in tisk novega kataloga destinacije. Ob tem Kreftova dodaja: "V okviru aktivnosti bodo tudi letos promovirane trajnostno naravnana turistična ponudba, kot je bogastvo raznolikih voda in neokrnjene narave, skriti kotički v regiji, biosferni rezervat Mura, produkti v navezavi z ohranjanjem biodiverzitete ter kulturne vsebine in lokalni ponudniki."
V ospredju promocijskih aktivnosti bosta kulinarika in turizem na podeželju. Da bi dodatno okrepili aktivnosti, bodo tudi letos k sodelovanju in sofinanciranju povabljene vse občine v Pomurju. Vrednost projekta je 69.000 evrov.
Lani se je z aktivnostmi, usmerjenimi predvsem v digitalno promocijo, za trikrat povečalo število obiskovalcev spletne strani in število sledilcev na socialnih omrežjih Visit Pomurje. Prav tako se je po prepričanju predstavnikov regije povečala prepoznavnost Pomurja kot turistične destinacije tako na domačem kot tujih trgih.