Turizem 21.7.2020 11:50

Slovenski turizem vabi na aktivni oddih v naravi

Ljubljana, 21. julija - Aktivni oddih v naravi oz. t.i. "outdoor" doživetja predstavljajo enega od vodilnih slovenskih turističnih produktov. Njegova ponudba je združena na spletnem portalu Outdoor Slovenia, ki so ga ob današnji predstavitvi na Krvavcu izpostavili združenje Slovenia Outdoor, Slovenska turistična organizacija (STO) in Združenje gorskih centrov Slovenije.

Rogla. Lovrenška jezera, pohodništvo, pohodniki, rekreacija, izlet v naravi. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Rogla.
Lovrenška jezera, pohodništvo, pohodniki, rekreacija, izlet v naravi.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Slovenija je doma in v tujini vse bolj prepoznavna in zaželena zelena destinacija za aktivni in zdrav oddih, so v sporočilu za javnost izpostavili na STO. Razvoj športno-turističnih produktov se v slovenski ponudbi prepleta z gostoljubnostjo prebivalcev ter edinstveno neokrnjeno naravo, kar deželo oblikuje v destinacijo za odlična aktivna doživetja, so prepričani.

Produkt outdoor turizma zajema vse možnosti celoletnega aktivnega oddiha v naravi, denimo pohodništvo in kolesarjenje, ponudbo gorskih centrov in ostale zimske športe, vodne aktivnosti, golf, adrenalinska doživetja, muharjenje in ribolov. V aktualni strategiji trajnostne rasti slovenskega turizma do leta 2021 je ta turizem umeščen med deset primarnih turističnih produktov.

Na STO so ob današnji predstavitvi, ki so jo pripravili skupaj z Outdoor Slovenia in RTC Krvavec, izpostavili inovativno ponudbo, ki se pri nas v zadnjih letih kaže tudi v tem segmentu. "Še posebej danes, ko beležimo spremembe v nakupnem vedenju turistov, ko so na prvem mestu varna doživetja in ko se popotniki izogibajo masovnemu turizmu ter dajejo prednost individualnim ter personaliziranim doživetjem v naravi, kar krepi njihovo zdravje, outdoor ponudba dodatno pridobiva na pomenu," so poudarili.

Direktor združenja Slovenia Outdoor Marko Lenarčič pojasnjuje, da je združenje nastalo s pridružitvijo marketinškega dela Združenja slovenskih žičničarjev k združenju Pohodništvo&kolesarjenje GIZ. "Eno od glavnih marketinških orodij je postal spletni portal www.slovenia-outdoor.com, v okviru katerega predstavljamo različne outdoor produkte, ponudnike, destinacije in seveda doživetja, ki se jih že lahko rezervira preko slovenskega rezervacijskega sistema," je pojasnil.

Tudi smučišča oz. gorski centri želijo preko portala Slovenija Outdoor promovirati svojo ponudbo in pakete doživetij. 12 centrov obratuje čez celo leto, je povedala predsednica Združenja gorskih centrov Slovenije Manuela Božič Badalič.

"Gorski centri ponujamo pestro paleto doživetij," je spomnila Badaličeva in izpostavila prevoze z žičniškimi napravami do gorskih centrov, doživetja v tematskih parkih, pohodniške poti, adrenalinska doživetja, gorsko kolesarjenje, pohodništvo, dostop do visokogorskih centrov pa je še posebej vabljiv za pohodnike, planince, alpiniste in ostale. Nekateri centri ponujajo tudi posebne pakete doživetij, kot so denimo helikopterski preleti Kanina. Večina gorskih centrov ponuja tudi pestro domačo kulinariko, nekateri med njimi tudi možnost nastanitve v gorskih kočah, hotelih ali drugih oblikah namestitev.

Aktivna doživetja so lahko privlačna za tuje obiskovalce, pa tudi za domačine, zato outdoor ponudbo STO intenzivno vključuje v promocijsko kampanjo na domačem trgu Moja Slovenija: Zdaj je čas. "Prebivalci Slovenije so ob sproščanju omejitev željni potovanj, izletov v naravo, aktivnih ali sproščujočih počitnic, krajšega ali daljšega oddiha," je spomnila vodja sektorja za vsebinski marketing na STO Ana Savšek.

"Slovenija je varna zelena destinacija, ki nudi številna edinstvena in avtentična aktivna doživetja daleč od masovnega turizma," je poudarila Savškova in dodala, da turisti danes bolj kot kadarkoli prej povprašujejo po turistični ponudbi, ki jim zagotavlja varen oddih, krepitev zdravja in imunskega sistema ob pristnem stiku z neokrnjeno naravo. "In aktivni oddih v Sloveniji nudi prav takšna doživetja," je sklenila.