Turizem 17.2.2020 15:45

Za skupno slovensko in hrvaško turistično promocijo v Avstraliji 200.000 evrov

Zagreb, 17. februarja - Slovenija in Hrvaška bosta za skupno promocijo turizma v Avstraliji namenili predvidoma 200.000 evrov, je danes sporočila hrvaška turistična organizacija HTZ. Evropska turistična komisija (ETC) bo prispevala polovico oz. 100.000 evrov.

Zgornja Kungota. Znamenito srce v vinogradu v Špičniku. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Zgornja Kungota.
Znamenito srce v vinogradu v Špičniku.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

STO in HTZ sta decembra lani sporočili, da sta znova prejela evropska sredstva ETC. Lani je ETC sofinancirala promocijsko kampanjo Experience Croatia, Feel Slovenia (Izkusite Hrvaško, čutite Slovenijo) na kitajskem trgu, letos pa bo podprla promocijo Croatia and Slovenia: Full of Ways to Feel and Explore (Hrvaška in Slovenija: polni možnosti za občutenje in raziskovanje) na avstralskem trgu.

V obeh turističnih organizacijah so poudarili, da skupna promocija obeh držav na oddaljenih trgih velja za primer uspešnega sodelovanja. Tokratna kampanja bo trajal do novembra 2020.

S kampanjo na avstralskem trgu bosta obe državi skušali povečati svojo prepoznavnost in okrepiti ugled. Poseben poudarek bo na predstavitvi aktivnega in doživljajskega turizma, naravnih lepot, ter kulturne in zgodovinske dediščine s poudarkom na gastronomiji.

V Sloveniji zadnja leta beležijo pozitivno rast prihodov in prenočitev avstralskih gostov. Leta 2018 je Slovenijo obiskalo za 17 odstotkov avstralskih turistov več kot leto prej, ustvarili so za 26 odstotkov več prenočitev.

Hrvaška je medtem lani sprejela več kot 242.000 turistov iz Avstralije, ki so ustvarili več kot 741.000 nočitev.