Mediji 9.12.2019 17:40

Akos sklenil dogovore o sodelovanju pri projektu MiPi

Ljubljana, 9. decembra - Agencija za komunikacijska omrežja in storitve (Akos) je letos vzpostavila nov portal, namenjen spodbujanju medijske in informacijske pismenosti - MiPi. K sodelovanju je povabila tudi institucije, organe in organizacije, ki pokrivajo področja medijev in informacijskih tehnologij. Doslej je protokole o sodelovanju podpisala s šestimi.

Ljubljana. Omrežja, skupnost, skupina, mobilni telefoni, družbena omrežja. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Omrežja, skupnost, skupina, mobilni telefoni, družbena omrežja.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Kot so sporočili iz Akosa, so protokole o sodelovanju podpisali s šestimi partnerji v Sloveniji. To so informacijski pooblaščenec, SI-CERT, ICS Inštitut, ljubljanska fakulteta za družbene vede s spletnima mestoma Safe.si in Spletno oko, Časoris in Fakulteta za medije s spletnim mestom Pismenost.si.

Podpisani protokoli omogočajo agenciji in podpisnikom vzajemno izmenjavo spletnih vsebin in povezav s kratkim spremnim besedilom ter natančno navedbo naslova in vira. Na agenciji ocenjujejo, da se bo s tem predvidoma povečala prepoznavnost in obiskanost portala MiPi ter spletnih strani partnerjev, na ta način pa se bo doseglo in ozavestilo čim širši krog ljudi.

Agencija je portal vzpostavila z namenom spodbujanja varne rabe telekomunikacijskih storitev, ozaveščanja o pomenu kritične in premišljene uporabe medijskih vsebin in informacijskih tehnologij ter s ciljem izboljšanja indeksa digitalnega gospodarstva in družbe (DESI indeksa) na področju kazalnikov človeškega kapitala in uporabe interneta.

S portalom želi Akos postati osrednja vstopna točka glede medijske in informacijske pismenosti. Kot so navedli na agenciji, so portal zasnovali tako, da bi bil čim bolj zanimiv in privlačen za vse, ki spremljajo medije ter uporabljajo informacijske storitve in tehnologije prek najrazličnejših naprav. Pri tem izpostavljajo predvsem starše otrok, ki potrebujejo informacije v zvezi pastmi, ki jih prinašajo nove tehnologije ter medijske vsebine, pa tudi mladostnike in starejše, ki so pogosto preveč zaupljivi, naivni ali pa nepoučeni.