Startupi 9.12.2019 12:36

Slovenci po škotskem zgledu v projekt božičnih kroglic z ginom

Ljubljana, 9. decembra - Slovensko podjetje DTM Natura se je po škotskem zgledu lotilo projekta božičnih kroglic z ginom. V osnovi gre za različico kroglic oziroma balončkov za okrasitev božičnih drevesc, katerih posebnost pa je ta, da so polnjene z ginom. Poimenovali so jih Loco Santa Balls, polnijo pa jih s slovenskim ginom Mister Gin.

Ljubljana.
Božične gin kroglice Loco Santa Balls.
Foto: DTM Natura

Ljubljana.
Božične gin kroglice Loco Santa Balls.
Foto: DTM Natura

Ljubljana.
Božične gin kroglice Loco Santa Balls.
Foto: DTM Natura

Ljubljana.
Božične gin kroglice Loco Santa Balls.
Foto: DTM Natura

Podjetje DTM Natura je začelo delovati leta 2018, ustanovitelj je Damir Vidan, ekipa pa trenutno šteje 14 ljudi. Ukvarjajo se s spletno prodajo, primarno prek spletišča LocoNatura.com, ki je osredotočeno na kategorijo lepote in zdravja, ter spletne trgovine LocoShark.com. V slednji pod blagovno znamko Loco Shark prodajajo različne inovativne artikle, med katerimi so tudi kroglice Loco Santa Balls.

V ekipi so se za izdelavo božičnih kroglic odločili, ko so naleteli na novico o škotskem startupu - proizvajalcu pijač, ki je lani prodal 30.000 božičnih kroglic v zgolj 82 sekundah. "V čem je trik? Bile so kul, lepega videza, inovativne in - napolnjene z ginom," pravijo v ekipi slovenskega startupa.

Zgodbo škotskega startup podjetja so opazili tudi investitorji, ti so v njihov projekt vložili še dodatnih 350.000 evrov in jim omogočili izdelavo še večjega števila gin kroglic pred božično sezono.

V slovenski ekipi so raziskali trg in ugotovili, da se v teh nekaj letih, odkar so Škoti predstavili svoj produkt - ta se prodaja predvsem v Veliki Britaniji -, nihče ni spomnil in ponudil njihovega inovativnega okraševanja božičnega drevesa s slovenskim pridihom.

"Ne samo, da je bilo obstoječe božične gin kroglice praktično nemogoče naročiti iz Velike Britanije v Slovenijo in celotno regijo, pač pa njihova alternativa na našem trgu sploh ni obstajala," so še sporočili iz podjetja DTM Natura.

Dodajajo, da je letošnje leto testno za njihovo slovensko različico gin kroglic, v katerem želijo preveriti, ali so trgi, na katerih so trenutno prisotni - Slovenija, Hrvaška, Madžarska, Poljska - dovolj zainteresirani za takšen izdelek. Za letos imajo tako pripravljenih 10.000 kroglic oz. 1650 končnih škatel.

V primeru pozitivnih rezultatov nameravajo razširiti prodajo tudi na druge ciljne trge. Sicer že zdaj ponujajo dostavo po vsem svetu, vendar so osredotočeni na zgoraj omenjene štiri države.

V projektu poleg njihove ekipe sodelujejo tudi marketinška ekipa MG4H, podjetja, ki so vpletena v samo izdelavo izdelka (škatle, kroglice, gin, polnjenje), ter strokovnjaki s področja oblikovanja in fotografije.