Podjetja Mediji 4.6.2019 17:16

Raziskava: Tiskani mediji še imajo velik doseg

Ljubljana, 4. junija - Mediji, ki sodelujejo pri raziskavi Raziskava branosti in bralcev (RBB), so letos izvedli kampanjo, s katero so ugotavljali, kako pomemben kanal so tiskani mediji. Ugotovili so, da so "še vedno izjemno pomemben kanal komuniciranja in promocije, posebej z možnostmi, ki jih založniki ponujajo poleg tiska", so sporočili iz družbe Delo.

Ljubljana. Medij, tisk, časopisi. Foto: Stanko Gruden/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Medij, tisk, časopisi.
Foto: Stanko Gruden/STA
Arhiv STA

Mediji - v RBB, ki jo izvaja družba Valicon, so vključeni izdajatelji Delo, Dnevnik, Večer Skupina, Finance, Mladinska knjiga Založba, Avto medija, Gorenjski glas in Mladina - so kampanjo v podobi skrivnostnega moškega Metoda od 9. marca izvajali s tiskanimi oglasi v svojih edicijah, v drugi fazi pa tudi na svojih spletnih mestih na družbenem omrežju Facebook.

V Valiconu so v času kampanje izmerili, da je Metoda v štirih tednih vsaj v enem mediju videlo in si ga tudi zapomnilo 37 odstotkov Slovencev v starosti od 15 do 65 let, kar pomeni 535.000 ljudi oz. 51 odstotkov ljudi, ki so bili v tem času izpostavljeni vključenim medijem. Nepodvojen doseg za 18 vključenih edicij in pet spletnih mest je bil 73,3 odstotka, kar pomeni 1,059 milijona ljudi v starosti od 15 do 65 let.

"Na podlagi raziskave lahko na vprašanje: 'A cajtenge sploh še kdo bere?' odgovorimo pritrdilno in to podkrepimo s številkami," pravijo v Delu.

Raziskava RBB za letos je sicer pokazala, da tiskane izdaje vseh dnevnikov v populaciji od 15 do 75 let dosežejo 421.700 bralcev, ki v času enega izida preberejo vsaj eno tiskano izdajo dnevnikov. Priloge vseh dnevnikov in časopisov dosežejo 632.600 bralcev, ki v času enega izida v roke vzamejo vsaj eno prilogo.

Časopisi in revije dosežejo skupaj 1.213.700 bralcev vsaj enega časopisa ali revije (brez prilog). Tistih, ki v roke vzamejo vsaj eno od 149 v raziskavo zajetih slovenskih tiskanih edicij, pa je 1.234.500, so še navedli v Delu.