Podjetja 12.3.2019 8:10

Slovenija na sejmu v Cannesu predstavlja investicijske priložnosti

Cannes, 12. marca - Slovenija se tudi letos predstavlja na mednarodnem investicijsko-nepremičninskem sejmu MIPIM v francoskem Cannesu. V organizaciji agencije Spirit in Mestne občine Ljubljana se bo s sloganom Slovenia. Green. Creative. Smart. promovirala kot primerna lokacija za tuje neposredne investicije, vlagateljem se bo predstavilo tudi 11 projektov.

Maribor. Javna agencija Spirit Slovenija. Foto: Daniel Novakovič/STA Arhiv STA

Maribor.
Javna agencija Spirit Slovenija.
Foto: Daniel Novakovič/STA
Arhiv STA

Tako se bodo vlagateljem predstavili projekti Ljubljanski železniški terminal, Logistično distribucijski center Mercator, Znanstveni center na Barjanski cesti, stanovanjska soseska Brdo II, poslovna stavba Dolgi most Node, Večgeneracijski stanovanjski center Šiška, poslovna stavba Gen-I, stanovanjsko poslovna stavba Spektra, večnamenska sejemska in kongresna dvorana na Gospodarskem razstavišču, Poslovni center Bežigrad in poslovno stanovanjska dvojčka za Bežigradom, so sporočili s Spirita.

Poleg omenjenih 11 projektov se bodo vlagatelji lahko seznanili tudi s projekti drugih nosilcev, kot so npr. Družba za upravljanje terjatev bank (DUTB), Občina Ajdovščina in Fraport.

Štiridnevni sejem MIPIM, ki vrata odpira danes, velja za največje mednarodno nepremičninsko stičišče tako podjetij in agencij, ki ponujajo različne investicijske projekte, kot tudi potencialnih investitorjev, ki iščejo nove priložnosti.

"Sejem se je v treh desetletjih razvil v enega največjih mednarodnih sejmov nepremičnin na svetu in je dobra priložnost za seznanitev s trendi, ki trenutno vladajo na investicijskem področju, pregled razpoložljivih projektov ter pogovore z investitorji in svetovalci s področja investicij," so poudarili na Spiritu in dodali, da dogodek za agencijo predstavlja veliko priložnost, saj lahko potencialnim investitorjem predstavi slovensko investicijsko okolje in tudi konkretne investicijske projekte v Sloveniji.

Spirit je na sejmu prisoten že vrsto let. Kot so pojasnili, je bil slovenski razstavni prostor lani eden izmed najbolj obiskanih na sejmu, največ interesa za investiranje pa je bilo zaznati pri podjetjih s področja logistike in turistične infrastrukture.

Na sejmu so lani po navedbah organizatorjev našteli več kot 26.000 obiskovalcev. Letos se bo na več kot 21.500 kvadratnih metrov razstavnih površin predstavilo več kot 3350 razstavljalcev iz 100 dežel, ki naj bi privabili najmanj 26.000 obiskovalcev, od tega najmanj 5400 investitorjev. Napovedanih je tudi več kot 100 različnih seminarjev, konferenc in ostalih dogodkov, vodilna nit letošnjega sejma pa je vključevanje prihodnosti.