Turizem 3.3.2019 8:46

Na ITB Berlin letos okrepljena prisotnost slovenskega turizma

Ljubljana, 3. marca - V nemški prestolnici se bo prihodnji teden odvila turistična borza ITB Berlin, ki se po pomenu in velikosti uvršča v sam vrh mednarodnih turističnih borz. Od srede do nedelje se bo tam predstavljalo 35 slovenskih turističnih podjetij in destinacij, slovenska stojnica pa se je zaradi velikega interesa letos precej razširila.

Nemčija, Berlin. Vodilna svetovna turistična borza ITB Berlin. Foto: dpa/STA Arhiv dpa/STA

Nemčija, Berlin.
Vodilna svetovna turistična borza ITB Berlin.
Foto: dpa/STA
Arhiv dpa/STA

Slovensko turistično gospodarstvo ne dvomi v pomen borze ITB Berlin. "Letos bo svojo ponudbo v nemški prestolnici na individualnih sestankih predstavljalo kar 35 podjetij in destinacij, zato smo morali razstavni prostor precej povečati," je za STA pred začetkom borze povedala direktorica STO Maja Pak.

Tako se bo slovenska stojnica glede na lani povečala za 46 kvadratnih metrov, skupaj bo obsegala 248 kvadratnih metrov.

V ospredju slovenske predstavitve bodo edinstvena doživetja, s katerimi država naslavlja goste z višjo kupno močjo. "Poudarek bo tako na kulturni kot gastronomski ponudbi, ki gostu nudita avtentična doživetja in mu omogočata, da se od destinacije tudi kaj nauči, kar je eden od trendov globalnega turizma," je pojasnila Pakova.

Glavni partner slovenske predstavitve bo letos Kobilarna Lipica. Slovenijo bodo predstavili tudi kot Evropsko gastronomsko regijo 2021, gastronomijo bodo izpostavljali s t. i. kulinaričnimi performansi, s pomočjo Ribogojnice Fonda pa bo v ospredje stopil tudi projekt Slovenska edinstvena doživetja z edinstvenimi avtentičnimi doživetji slovenskega turizma.

Celotna predstavitev je sicer prvič zasnovana v skladu z novo komunikacijsko platformo in osveženo kreativno podobo Slovenijo čutim - na svoj način (I Feel Slovenia - My Way). Hkrati bo STO lansirala tudi novo globalno digitalno kampanjo, ki bo na 16 tujih trgih in največjih digitalnih kanalih potekala pod enakim sloganom, torej My way.

"Izredno me veseli, da bosta STO in slovenski turizem izpostavljena tudi pri priznanih mednarodnih združenjih," je nadaljevala Pakova. Mreža Lufthansa City Center si je za svoje vsakoletno srečanje članov na borzi ITB Berlin letos izbrala slovensko stojnico. Potovalno združenje azijsko-pacifiške regije Pata pa je STO povabilo, da na njihovem letnem srečanju v okviru ITB Berlin predstavi primer trženja turizma z znamko I Feel Slovenia.

V okviru ITB vsako leto podelijo tudi številne turistične nagrade. STO med drugim nestrpno pričakuje razglasitev dobitnikov priznanj 100 najbolj trajnostnih destinacij, v finale so se namreč uvrstile slovenske destinacije iz sheme Slovenia Green. Prav tako se uspeh nasmiha pri podelitvi nagrad Golden City Gate za multimedijsko promocijo turizma.

Nemški trg je za slovenski turizem izrednega pomena. Lani so bili nemški turisti z 1,36 milijona prenočitvami med vsemi tujimi gosti pri nas na prvem mestu, po številu prihodov pa so bili s 500.000 prihodi na drugem.

"Uspehi slovenskega turizma na nemškem trgu so rezultat načrtne promocije, intenzivnega digitalnega trženja in poslovnih dogodkov, ki jih organiziramo skupaj s turističnim gospodarstvom. Nanj je vplivalo tudi partnerstvo z borzo ITB Berlin, ki močno odmeva tudi po dveh letih," je še dodala Pakova.

Borze se bo med drugimi udeležil tudi minister za gospodarski razvoj in tehnologijo Zdravko Počivalšek.

Lani je na borzi ITB Berlin sodelovalo 10.000 razstavljavcev iz več kot 180 držav in petih celin. Obiskalo jo je 160.000 obiskovalcev, od tega 110.000 poslovnih.