Turizem 19.10.2018 13:41

Mariborski turizem z novo celostno grafično podobo

Maribor, 19. oktobra - Zavod za turizem Maribor - Pohorje je danes predstavil novo celostno grafično podobo svoje turistične znamke. Kot je ob tem povedala direktorica zavoda Doris Urbančič Windisch, bo sicer postopna prenova celostne podobe tekla vzporedno z oblikovanjem zgodb za turiste s strani prebivalcev mesta, pa tudi s kampanjami na nacionalni ravni.

Maribor, Hiša Stare trte. Novinarska konferenca Zavoda za turizem Maribor - Pohorje ob prenovi celostne grafične podobe. Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, Hiša Stare trte.
Novinarska konferenca Zavoda za turizem Maribor - Pohorje ob prenovi celostne grafične podobe.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, Hiša Stare trte. Novinarska konferenca Zavoda za turizem Maribor - Pohorje ob prenovi celostne grafične podobe. Direktorica Zavoda za turizem Maribor - Pohorje Doris Urbančič Windisch. Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, Hiša Stare trte.
Novinarska konferenca Zavoda za turizem Maribor - Pohorje ob prenovi celostne grafične podobe.
Direktorica Zavoda za turizem Maribor - Pohorje Doris Urbančič Windisch.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, Hiša Stare trte. Novinarska konferenca Zavoda za turizem Maribor - Pohorje ob prenovi celostne grafične podobe. Foto: Gregor Mlakar/STA

Maribor, Hiša Stare trte.
Novinarska konferenca Zavoda za turizem Maribor - Pohorje ob prenovi celostne grafične podobe.
Foto: Gregor Mlakar/STA

Nova grafična podoba v črki O imena Maribor skriva lupo, ki spodbuja k odkrivanju in doživetju mesta, saj Maribor po besedah Urbančič Windischeve postaja destinacija doživetij, kjer obiskovalci ustvarjajo čudovite spomine na slikovitih gričih, uživajo ob vrhunski hrani in vinu, plešejo v ritmu eksotične glasbe ter hkrati spoznavajo množicam skrite bisere Slovenije.

To je bilo po njenih besedah tudi osnovno vodilo pri oblikovanju podobe, ki je delo oglaševalske agencije Aritmija. Z novo komunikacijsko strategijo Odkrij doživetja nameravajo turistični delavci v mestu svoje obiskovalce vabiti, da "odkrijejo lepe razglede, povišan utrip mesta in križišča, kjer vse poti vodijo v pravo smer". Vzporedno z razvojem komunikacijske strategije je znamka doživela tudi vizualno prenovo.

Kot je povedal kreativni direktor oglaševalske agencije Goran Radinović, je prenovljen logotip grajen iz treh osnovnih enot - enostavne, a močne tipografije, simbola in okvirja. V zapisu Maribor je črki O dodan diagonalni podaljšek - skupaj pa tvorita lupo, ki je simbol raziskovanja.

"Celoten napis obdaja okvir, ki je v obliki starega mestnega mostu. Slednji povezuje levo in desno stran destinacije, ki ju ločuje reka Drava, hkrati pa zrcali raznolikost, a povezanost destinacije," je razložil Radinović.

Maribor namreč po njegovem postaja veliko več kot tranzitna destinacija, na kar vsako leto bolj kažejo tudi indeksi rasti števila gostov in števila nočitev. Število slednjih je v prvih osmih mesecih letos v primerjavi z enakim obdobjem lani zraslo za 30 odstotkov.

"Naš cilj je z znamko goste izzvati v tolikšni meri, da jih spodbudimo k raziskovanju in odkrivanju mesta. Nova blagovna znamka se tudi navezuje na blagovno znamko Slovenije #IfeelSLOVENIA, ki pa se ji pridružuje #MYWAY," pojasnjuje direktorica zavoda in dodaja, da se po sprejeti strategiji njihovo pravo delo šele prične, saj bodo novi blagovni znamki sledile kulinarične, športne, kulturne, mestne in kongresne zgodbe.

Predstavnica Slovenske turistične organizacije (STO) Livija Kovač Kostantinovič se strinja, da prenova grafične podobe in osvežitev destinacijske znamke Maribor pomeni zavedanje destinacije o velikem pomenu znamke pri povečanju prepoznavnosti, pozicioniranju in doseganju želene podobe destinacije med deležniki.