Podjetja 21.9.2018 14:25

Hitov kranjskogorski igralniško-zabaviščni center Korona v novi preobleki

Kranjska Gora, 21. septembra - Skupina Hit z drevišnjo slavnostno prireditvijo uradno odpira prenovljeni igralniško-zabaviščni center Korona v Kranjski Gori. 8,3 milijona evrov vredna investicija je največji Hitov investicijski projekt zadnjega desetletja in omogoča repozicioniranje Korone v resort ter širitev na bolj oddaljene in zahtevnejše trge.

Kranjska Gora, igralniško - zabaviščni center Korona. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, igralniško - zabaviščni center Korona.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Prenovljeni igralniški center. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Prenovljeni igralniški center.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Prenovljeni igralniški center. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Prenovljeni igralniški center.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Prenovljeni igralniški center. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Prenovljeni igralniški center.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Prenovljeni igralniški center. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Prenovljeni igralniški center.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Prenovljeni igralniški center. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Prenovljeni igralniški center.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Prenovljeni igralniški center. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Prenovljeni igralniški center.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Prenovljene hotelske sobe. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Prenovljene hotelske sobe.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Novi center dobrega počutja. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Novi center dobrega počutja.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Novi center dobrega počutja. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Novi center dobrega počutja.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Predstavitev prenovljenega centra Korona. Vodja centra Tomaž Repinc in predsednik uprave družbe Hit Janez Mlakar. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Predstavitev prenovljenega centra Korona.
Vodja centra Tomaž Repinc in predsednik uprave družbe Hit Janez Mlakar.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Novinarska konferenca ob prenovi centra Korona. Direktor Turizma Kranjska Gora, vodja centra Tomaž Repinc in predsednik uprave družbe Hit Janez Mlakar. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Novinarska konferenca ob prenovi centra Korona.
Direktor Turizma Kranjska Gora, vodja centra Tomaž Repinc in predsednik uprave družbe Hit Janez Mlakar.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona. Novinarska konferenca ob prenovi centra Korona. Vodja centra Tomaž Repinc in predsednik uprave družbe Hit Janez Mlakar. Foto: Tinkara Zupan/STA

Kranjska Gora, Igralniško - zabaviščni center Korona.
Novinarska konferenca ob prenovi centra Korona.
Vodja centra Tomaž Repinc in predsednik uprave družbe Hit Janez Mlakar.
Foto: Tinkara Zupan/STA

Kot je na današnji novinarski konferenci povedal predsednik uprave družbe Hit Janez Mlakar, je casino v Kranjski Gori začel s poslovanjem že leta 1991, takrat opremljen s 115 avtomati in 15 igralnimi mizami. "Od takrat pa do danes beležimo v tem centru več kot 5,7 milijona gostov iz več kot 160 držav, skoraj polovica je Avstrijcev, dobra tretjina Italijanov, okoli 14 odstotkov pa Slovencev," je pojasnil.

Igralniško zabaviščni center je bil do danes tudi že večkrat prenovljen. Prva večja prenova je bila leta 1999, naslednja pa leta 2015 s prenovo enega nadstropja hotela. "Vendar je celoten objekt klical po detajlni prenovi," je izpostavil Mlakar. Vodja igralniško-zabaviščnega centra Korona Tomaž Repinc pa je pojasnil, da je bila glede na zelo dobro poslovanje Korone v zadnjih treh letih logična poteza lastnikov, da podprejo investicijo.

Ta korak je bil po oceni Repinca tudi nujen, da se Korona na trgu ponovno pozicionira, izboljša kakovost produkta in ohrani primat na regionalnem trgu. Kot je pojasnil, je njihov ključni konkurent na regionalnem trgu avstrijski Casino Velden, ki je na bolj prestižni lokaciji, zato se morajo v Koroni precej bolj potruditi, da ostajajo konkurenčni, pri čemer je ena njihovih ključnih prednosti prijaznost igralnice in ohranjanje domačnosti.

8,3 milijona evrov vredna prenova je potekala 13 mesecev, pri čemer je igralnica ves čas delovala. Kljub težavam z vremenom je bila prenova zaključena v skladu z načrtom, do 1. avgusta. Danes pa so novosti v Koroni predstavili tudi javnosti. Prenovili so 24 sob, povečali igralniško površino za 270 kvadratnih metrov in dodali 29 igralnih naprav, tako da imajo 409 avtomatov in 19 miz. Povečali so tudi restavracijo, ki je pred prenovo imela 110 sedežev, sedaj pa jih ima 180, ter pridobili center dobrega počutja.

Osnovno vodilo prenove je bil koncept alpske igralnice, kjer elementi naravnega okolja dopolnjujejo posamezne ambiente hotela in igralnice. "Prvi odzivi gostov, kar se tiče koncepta interiera in same ideje, so odlični," je povedal Repinc, ki računa, da jim bo investicija omogočala ohranjanje konkurenčnosti na obstoječih trgih, trženjske aktivnosti pa bodo lahko še bolj intenzivno usmerili tudi na bolj oddaljene trge in goste z višjo kupno močjo.

Prenova Korone je najobsežnejša prenova turistične infrastrukture v kranjskogorski občini v zadnjem obdobju in pozdravlja jo tudi direktor Turizma Kranjska Gora Blaž Veber. Kot je pojasnil, je prav igralništvo poleg kongresnega turizma in organizacije večjih prireditev eden od ključnih segmentov pri pozicioniranju Kranjske Gore kot celoletne destinacije. Takšna investicija pomeni tudi dvig prepoznavnosti in imidža celotnega kraja.

V hotelu Korona so lani našteli 12.000 nočitev, še 6000 nočitev pa so igralniški gostje opravili v drugih hotelih. Skupina Hit je največji zaposlovalec v turistični dejavnosti v Kranjski Gori z več kot 400 zaposlenimi, od tega 160 v Koroni. Igralniška dejavnost pa s koncesijskimi dajatvami pomembno prispeva v kranjskogorski proračun, v katerega se je lani tako steklo 1,4 milijona evrov.

Skupina Hit je v namestitvenih kapacitet v Kranjski Gori v prvih osmih mesecih letos ustvarila več kot 230.000 nočitev, kar je za pet odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Še bolje kaže celotni kranjskogorski destinaciji, kjer so letos zabeležili 25-odstotno rast. Vebra posebej veseli, da so največjo rast ustvarili izven glavne sezone v pomladnih mesecih. Tudi konec septembra pa so nočitvene zmogljivosti še zelo dobro zasedene.