Podjetja 16.9.2018 22:56

Na sejmu Mos več kot 100.000 obiskovalcev

Celje, 16. septembra - Na celjskem sejmišču se je danes sklenil 51. Mednarodni sejem obrti in podjetnosti (Mos), ki ga je v torek odprl predsednik države Borut Pahor. Sejemsko ponudbo je letos pripravilo 1417 razstavljavcev iz 32 držav. Obiskovalcev so zaenkrat našteli nekaj več kot 100.000, številka pa bo po štetju poslovnih kuponov in naročilnic še nekoliko višja.

Na Celjskem sejmu so z obiskom zadovoljni, še posebej, ker so bili s strukturo obiskovalcev zadovoljni razstavljavci, ki čutijo, da jih na sejem vedno več prihaja z točno določenim namenom, je v zaključnem sporočilu ob koncu sejma poudaril izvršni direktor Celjskega sejma Robert Otorepec.

Letošnji Mos je bil tako kot lani razdeljen na pet ključnih področij, ki jih je organizator, družba Celjski sejem, na kratko poimenoval Mos Dom, Mos Tur, Mos Teh, Mos Biz ter Mos Plus.

Več kot sedem sejemskih dvoran je bilo tako namenjenih ponudbi razstavljavcev s področja gradnje in obnove doma. V segmentu Mos Tur so poleg opreme za kamping in karavaning predstavil tudi širšo turistično in kulinarično ponudbo.

Dve dvorani sta bili namenjeni ljubiteljem tehničnih strok. V okviru kategorije Mos Teh si je bilo moč ogledati opremo in materiale za obrt in industrijo. Poslovni, konferenčni in mrežni program sejma Mos Biz pa je bil namenjen predvsem lastnikom in vodstvu malih in srednje velikih podjetij ter novoustanovljenim podjetjem.

Področje Mos Biz so pomembno sooblikovale aktivnosti Obrtno-podjetniške zbornice Slovenije in ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, ministrstva za izobraževanje, znanost in šport ter letošnje države partnerice Srbije.

Srbija je bila druga država partnerica v zgodovini sejma, ki je bila s svojim nastopom na letošnjem Mosu po navedbah Celjskega sejma zelo zadovoljna. Podjetniki, ki so se na sejmu predstavili, so posebej navdušeni nad sodelovanjem s Slovenijo na področjih v turizma, storitvenih dejavnostih, pa tudi v tradicionalnih industrijah, to je metalni, avtomobilski in prehranski.

"Zanimanje za srbski trg že od nekdaj izkazuje veliko slovenskih malih in srednjih podjetij, se pa za sodelovanje med državama odpira vedno več možnosti. Srbija je posebej izrazila željo, da kot državi skupaj nastopimo na tretjih trgih, kar bi bilo dobro tako za eno kot za drugo ekonomijo," so še sporočili iz Celjskega sejma.

Uspešno prakso partnerskega sodelovanja med državama je prihodnje leto že napovedala in potrdila Črna gora. Že letos so se s svojo bogato turistično ponudbo in podjetji predstavili na 72 kvadratnih metrih, sejem je obiskala tudi njihova številčna delegacija.