Podjetja Startupi 11.4.2018 13:18

Podim Marketplace priložnost za širjenje distribucijske mreže

Ljubljana, 11. aprila - V okviru konference Podim bo letos potekal tudi pokonferenčni dogodek Podim Marketplace, ki se bo odvil 17. maja. Trideset izbranih hardverskih startupov bo na dogodku lahko spoznalo potencialne distributerje in partnerje ter dobilo informacije in povezave za zagon svojega startupa. Prijave so na voljo do 27. aprila.

Ljubljana. V okviru konference Podim bo letos potekal tudi pokonferenčni dogodek Podim Marketplace. Foto: Podim

Ljubljana.
V okviru konference Podim bo letos potekal tudi pokonferenčni dogodek Podim Marketplace.
Foto: Podim

Pobudo za poseben dogodek Podim Marketplace so podali uspešni slovenski hardverski startupi Chipolo, Equa, Xvida, Visionect in SIPA Boards. Soorganizatorja dogodka pa sta podjetniški pospeševalnik Katapult ter konferenca Podim, ki velja za največjo startup konferenco v regiji Alpe-Adria in na območju Zahodnega Balkana.

Z dogodkom želijo učinkovito nasloviti pereč izziv širjenja globalne distribucijske mreže in dobrih odnosov z distributerji, ki temelji na zaupanju in dolgoročnem vzajemnem sodelovanju.

Med distributerji in trgovci, ki so jih omenjeni startupi povabili oziroma so že potrdili svojo prisotnost na dogodku, so Cylla iz Turčije, Blue Green Group z Japonske, Nital iz Italije, Computer Works AG iz Švice in Clas Ohlson s Švedske.

Cilj startupov in organizatorjev Podima pa je, da se na dogodku zbere več kot 20 najbolj prodornih regionalnih in globalnih distributerjev ter trgovcev.

Podim Marketplave bo potekal 17. maja, dan po izteku uradnega dela konference, ki bo 15. in 16. maja v Mariboru. Hardware startupi se lahko na dogodek prijavijo do 27. aprila, število mest pa je omejeno.

"Med vsemi prijavljenimi bomo organizatorji dogodka izbrali do 30 startupov, ki imajo ustrezno razvit produkt za globalni trg in se prek obstoječih kanalov že uspešno trži, zanj pa startup podjetje išče nove distribucijske oziroma prodajne poti za povečanje prodaje na globalnem trgu," je pojasnil Urban Lapajne iz Podimove organizacijske ekipe.

Podim Marketplace po navedbah organizatorjev veliko koristi prinaša tudi izbranim distributerjem in trgovcem. "Glavni razlog za udeležbo je zagotovo priložnost, da v enem dnevu, na enem mestu, razširijo svoj distribucijski portfelj z najboljšimi in najbolj inovativnimi izdelki," so še zapisali.