Turizem 16.2.2018 8:14

Slovenija bo skušala navdušiti Avstrijce, Italijane, Madžare, Poljake in Čehe

Ljubljana, 16. februarja - Slovenska turistična organizacija (STO) želi z novo kampanjo pri nas zadržati in za daljši dopust navdušiti tranzitne potnike. V naslednjih treh mesecih bodo pod sloganom Visit for a day, remember for a lifetime (Obišči za en dan, zapomni si za vse življenje) nagovarjali predvsem Avstrijce, Italijane, Madžare, Čehe in Poljake.

Ljubljana. Sprehajalci, turisti, ljudje, turizem. Foto: Tamino Petelinšek/STA

Ljubljana.
Sprehajalci, turisti, ljudje, turizem.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Kampanja, ki jo je STO začela ta teden, poteka prek največjega potovalnega portala Tripadvisor, prek družbenih medijev in obveščanja na letakih. Trajala bo predvidoma od sredine februarja do sredine maja.

Cilj je jasen: enodnevne obiskovalce in tranzitne potnike navdušiti, da Slovenijo obiščejo kot turisti oziroma pri nas tudi prenočijo, posledično pa povečati prilive iz naslova tujskega turizma. Cilj so tisti tuji turisti, ki s svojim digitalnim odtisom izražajo interes za potovanje v naše sosednje države.

STO v kampanji nagovarja skozi promocijo ikon slovenskega kulturnega turizma in kulturnih produktov. Pilotno kampanjo spremlja tudi tržna akcija, v kateri Lipica, Maribor, Ptuj ter Predjamski grad in Postojnska jama gostom, ki bodo pokazali račun za nakup tedenske ali mesečne vinjete, ponujajo dodatno ugodnost.

"S tem nujnost nakupa vinjete pretvarjamo v pozitivno izkušnjo na več ravneh, saj potnikom ob ponujenih ugodnostih še sporočamo, da smo turistu prijazna država s kulturnimi znamenitostmi in destinacijami, vrednimi obiska," so pojasnili na STO.

Računajo sicer, da bodo preko največjega potovalnega portala TripAdvisor ustvarili prek 13,5 milijona prikazov oglasov in poslali prek 6,5 milijona elektronskih sporočil naročnikom na e-novice tega portala. Prek spletnih družbenih medijev Facebook in Instagram je predvidenih skoraj 350.000 klikov na oglase. Pristajalne strani so prevedene v nemški, italijanski, madžarski, češki in poljski jezik.

Prav tako bodo potniki obveščeni z letaki, ki jih bo Dars delil na prodajnih mestih vinjet, kjer vstopa večina prometa.