Startupi 16.1.2018 15:33

Startup InsurePal v 80 sekundah do 5,4 milijona dolarjev zagonskih sredstev

Ljubljana, 16. januarja - Slovensko startup podjetje InsurePal je v 80 sekundah z javno prodajo kriptožetonov zbralo 5,4 milijona dolarjev zagonskih sredstev za razvoj inovativne zavarovalniške platforme, ki deluje na tehnologiji veriženja blokov in na globalni platformi uvaja s patentom zaščiteno inovacijo po metodi socialnega vplivanja. Uspešna je bila že predprodaja.

Ljubljana.
Denar, bankovci, evro.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

V preprodaji je podjetje zbralo 12,6 milijona dolarjev (10,18 milijona evrov), z današnjo prodajo 201 milijona kriptožetonov pa še preostali znesek v skupni vrednosti 18 milijonov dolarjev (14,54 milijona evrov).

Direktor in soustanovitelj podjetja Matjaž Peterman je uspešno prodajo kriptožetonov označil za izvrstno popotnico. "Za InsurePal pa je to čisto zares šele prvi pravi korak. Usmerjeni smo v prihodnost, saj si želimo v čim krajšem času postati polno operativni in v naslednjih šestih mesecih razvoj spraviti tako daleč, da platformo ponudimo trgu," je dejal po navedbah podjetja.

Pilotni projekt bo potekal v Veliki Britaniji, kjer so že opravili pogovore z regulatorjem in deloma tudi sestavili ekipo. Zbrana sredstva bodo v prvi vrsti namenili tehnološkemu razvoju platforme, ki povečini ostaja v Sloveniji, pridobivanju dovoljenj regulatorjev, krepitvi ekipe z dodatnimi kadri in nadaljnjemu vzpostavljanju mednarodnih strateških povezav.

Zavarovalništvo je za vstop v kriptoekonomijo po ocenah InsurePal izredno zahtevno, saj zahteva vrsto regulativnih in pravnih odobritev. V celotni kampanji so zato veliko pozornosti posvečali pravočasnim dogovorom in pridobivanju dovoljenj, ki bodo omogočila čim prejšnji zagon platforme ter njeno delovanje znotraj Velike Britanije, Evrope in postopoma ZDA.

Idejni očeta projekta je poleg Petermana še Tomaž Volk. Oba sta po več kot desetletju upravljanja vodilnih funkcij v zavarovalništvu rešitev za trenutno stanje prepoznala v psihološkem fenomenu socialnega vplivanja.

Pri socialnem vplivanju gre za to, da delovanje ene osebe usmerja delovanje druge osebe - njuna zavarovalna platforma prihodnosti pa zato kot predpogoj za sklenitev zavarovanja postavlja finančno jamstvo med posamezniki. Poslovni model sta podprla s kalibracijskimi izračuni ter za inovacijo vložila patent v ZDA in globalno.

"Na platformi InsurePal objektivno oceno zavarovančevega vedenja pridobimo s finančnim jamstvom njegovega poroka, s tehnologijo veriženja blokov pa omogočimo razbremenitev poslovnih procesov in popolno transparentnost. Posledično naša zavarovalnica v shemo pridobi najmanj tvegan segment zavarovancev, ki jim lahko ponudimo številne ugodnosti, bolj prilagojene storitve, predvsem pa cenovno ugodnejše zavarovanje," je o projektu lani povedal Volk.

Po Petermanovih besedah je zavarovalništvo ena izmed najbolj reguliranih in okorelih industrij, ki se je desetletja uspešno upirala spremembam.

"Konkurence praktično ni ali pa se ta pojavlja zgolj v obliki visokotehnoloških nišnih produktov, ki zavarovancem ne nudijo celostnega kritja, predvsem pa nimajo niti ustreznih pravnih dovoljenj niti kapitala, ki bi jim omogočila dovolj hitro širitev," je pojasnil.