Startupi 19.8.2017 11:55

Delo postal solastnik startupa Lummia

Ljubljana, 19. avgusta - Medijska hiša Delo, ki se je konec leta 2016 z zagonom projekta Delo startup studio podala v svet startupov, je pred dnevi postala formalni solastnik podjetja za spletne storitve Lummie iz Celja. Gre za prvo investicijo od novega partnerja, Lummia pa poleg finančnih sredstev dobiva tudi mrežo izkušenih mentorjev.

Lummia je spletna platforma za oglaševanje inštruktorjev, ki deluje kot spletna tržnica - stičišče, kjer se srečata ponudba znanja v obliki ponujanih inštrukcij (inštruktorji, učitelji) in povpraševanje po znanju, veščinah (iskalci znanja). Z oddajo oglasa učitelji in inštruktorji oglašujejo svojo dejavnost in s tem polnijo ponudbo spletne tržnice, na drugi strani pa so otroci, dijaki, študentje in tudi odrasli, ki si lahko izberejo želeno znanje, želenega inštruktorja in želeni kraj inštruiranja.

Delo startup studio je projekt, s katerim na Delu finančno podpirajo dobre ideje, jih pomagajo uresničiti ter jih pripeljejo do medijske prepoznavnosti. Iščejo predvsem nove in zanimive projekte, povezane z medijskimi vsebinami in njihovo distribucijo.

V Lummii so se na razpis prijavili v začetku leta ter bili izbrani med podjetja, v katera bo podjetje Delo v prihodnje investiralo. Kot so sporočili, bo platforma za oglaševanje inštruktorjev promovirana v slovenskih medijih na način, ki si ga brez te podpore trenutno ne bi mogli privoščiti. Lastniški vstop Dela pa pomeni tudi potrditev, da je njihova ideja prava ter daje podjetju Lummie večji ugled in prepoznavnost.