Podjetja #družba 16.8.2017 11:34

Websi v sodelovanju z Lidlom pripravil izziv za mlade

Ljubljana, 16. avgusta - Projekt Websi Spletni prvaki, ki šesto leto zapored vabi k oddaji prijav za najboljše digitalne marketinške projekte, je skupaj z Lidlom Slovenija pripravil kreativni izziv za mlade. Najboljši trije se bodo javno predstavili na zaključnem Websi dnevu, ki bo 15. septembra v Ljubljani. Prijave na Lidlov izziv so na voljo do 31. avgusta.

Ljubljana. Projekt Websi Spletni prvaki je skupaj z Lidlom Slovenija pripravil kreativni izziv za mlade Websi prvake. Foto: Websi

Ljubljana.
Projekt Websi Spletni prvaki je skupaj z Lidlom Slovenija pripravil kreativni izziv za mlade Websi prvake.
Foto: Websi

Organizatorji vse mlade digitalce do 30 let vabijo k reševanju odgovora na vprašanje, kako družine z otroki prek aktivnosti na spletu pripeljati v fizično trgovino, da postanejo in ostanejo kupci Lidla Slovenija. Pri snovanju morajo prijavitelji slediti vrednotam, ki jih cenijo družine.

Ocenjevalna komisija bo izbrala tri finaliste, ki se bodo predstavili na Websi dnevu, festivalu slovenskega digitalnega komuniciranja. Po predstavitvah bo komisija podala komentarje, udeleženci pa bodo nato imeli na voljo dve uri za izboljšanje svojih rešitev.

Zmagovalec tekmovanja oziroma zmagovalna ekipa bo prejela nagrado v vrednosti 500 evrov v obliki vrednostnih bonov za nakup v trgovinah Lidla Slovenije, brezplačno udeležbo na konferenci medijskih trendov Sempl ter možnost razvoja rešitve za podjetje Lidl Slovenija.

Zainteresirani lahko v izzivu sodelujejo kot posamezniki ali v ekipi z največ pet člani. Rešitev je potrebno poslati na prijave@websi.si do 31. avgusta, sodelovanje pa je brezplačno.

Večmesečni projekt Websi Spletni prvaki se bo tudi letos zaključil z Websi dnevom, ki bo 15. septembra v Ljubljani. V okviru konferenčnega dela dogodka se bodo odvila številna predavanja, nato pa bo sledila razglasitev spletnih prvakov 2017. Za prestižni naziv se bodo letos potegovali 103 digitalni marketinški projekti.

Prav tako pa bo na zaključnem Websi dnevu izšel Dosje slovenskega digitalnega komuniciranja Websi 2017, ki v obliki publikacije arhivira digitalne projekte v Sloveniji.

Dogodek je odprt za širšo javnost, zgodnje in cenejše prijave pa so na voljo na spletni strani www.websi.si do 20. avgusta.