Turizem 19.9.2016 15:04

Slovenija država partnerica na največji turistični borzi na svetu

Ljubljana, 19. septembra - Slovenija bo v okviru največje globalne turistične borze ITB Berlin 2017 nastopala kot partnerica kongresnega dela dogodka. Gre za veliko priznanje, pa tudi odlično priložnost za slovenski turizem, poudarja direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.

Ljubljana, GZS. Direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Ljubljana, GZS.
Direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Slovenija bo med 8. in 12. marcem nastopila kot t. i. Convention & Culture Partner turistične borze v Berlinu, so pojasnili na STO. Našo državo so kot partnerico potrdili vodilni predstavniki borze ITB Berlin na srečanju s predstavniki STO prejšnji teden v Münchnu.

Turistična borza ITB Berlin vsako leto privabi okoli 10.000 razstavljavcev, hkrati pa predstavlja tudi pomemben medijski dogodek, saj jo obišče več kot 6000 novinarjev.

Nemčija je ob tem izredno pomemben trg za slovenski turizem, saj je po številu prenočitev med tujimi trgi z 12-odstotnim deležem na visokem tretjem mestu. Letos so slovenski turistični delavci v prvih sedmih mesecih zabeležili osem odstotkov več nemških gostov, ki so ustvarili pet odstotkov več prenočitev kot v enakem obdobju lani.

"Prav zaradi velikega globalnega pomena poslovne borze ITB Berlin je to partnerstvo veliko priznanje za Slovenijo in pomeni odlično priložnost za povečanje prepoznavnosti Slovenije kot privlačne zelene, aktivne in zdrave destinacije, s poudarkom na njenem trajnostnem razvoju in bogastvu slovenske kulture," je poudarila direktorica STO Pakova.

Na STO so kulturo določili za osrednjo tematiko na področju trženja za leti 2018 in 2019. "Predstavitev Slovenije kot trajnostnemu razvoju zavezane države z bogato kulturno ponudbo na borzi ITB Berlin tako dodatno pridobiva na pomenu in teži, saj bo deležna velike strokovne in medijske pozornosti," poudarja Pakova. "Zaveza k trajnostnemu razvoju in kultura sta tudi v skladu s ključnimi motivi izbire Slovenije kot ciljne destinacije nemški gostov - narave kot osrednjega motiva prihoda ter obiska slovenskih mest in krajev, kjer nemški gostje spoznavajo slovensko kulturo in zgodovino," je še dodala.

Slovenija in slovenski turizem se bosta na ITB Berlin 2017 ob stojnici, katere nosilna tematika bosta kultura in slovenska naravna zdravilišča, tako predstavila tudi v okviru številnih konferenčnih aktivnostih in kulturnega programa. Partnerstvo Slovenije prinaša številne konkretne možnosti vsebinskega vključevanja države v program kongresnega dela, je poudaril strokovni direktor ITB Berlin Roland Conrady.

"Borza ITB Berlin je odlična platforma, da našo državo približamo mednarodni strokovni turistični javnosti, partnerstvo Slovenije v okviru ITB pa bo zagotovo pozitivno vplivalo predvsem na dvig prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot turistične destinacije in nasploh," je prepričana direktorica predstavništva STO v Nemčiji Majda Rozina Dolenc. V Münchnu je prejšnji teden navzoče nagovorila tudi slovenska veleposlanica v Nemčiji Marta Kos Marko.

Nemški gosti se sicer za obisk Slovenije še naprej odločajo predvsem zaradi njene narave, dodajajo na STO. Predvsem imajo radi pohodništvo, kolesarjenje ter aktivnosti, povezane z vodo. Vse raje obiskujejo tudi zgodovinsko-kulturne točke in prireditve, ki so povezane z lokalno zgodovino in tradicijo.

Za obisk Slovenije se sicer na podlagi osebnih izkušenj odloči skoraj 40 odstotkov nemških turistov, 35 odstotkov jih prepričajo priporočila. Velikega pomena ima predstavitev Slovenije in slovenske turistične ponudbe na digitalnih omrežjih, saj več kot tri četrtine Nemcev, ki obiščejo Slovenijo, pri organizaciji potovanja uporabi internet, od tega več kot 80 odstotkov za pridobitev informacijo o Sloveniji kot ciljni destinaciji, blizu 60 odstotkov pa za rezervacijo prenočišča.