Slovenski startup prejel 550.000 evrov avstrijske investicije
Ljubljana, 8. septembra - Slovensko startup podjetje Creatriks je za svojo mobilno aplikacijo za učinkovitejšo organizacijo dela v hotelih Facility prejelo investicijo v višini 550.000 evrov. Investicijo so pridobili od avstrijskega investicijskega sklada Speedinvest.
Ljubljana.
Slovensko startup podjetje Creatriks je razvilo aplikacijo za delo v hotelih Facility.
Foto: Creatriks
Ljubljana.
Slovensko startup podjetje Creatriks je razvilo aplikacijo za delo v hotelih Facility.
Foto: Creatriks
Ljubljana.
Ustanovitelja podjetja Creatriks Luka Berger in Aljaž Ketiš.
Foto: Facility
Facility se je slovenski startup sceni prvič predstavil v okviru programa pospeševalnika ABC Accelerator za pametna mesta, ki se je zaključil pred letom dni, so danes sporočili iz startupa.
Že lani jim je uspelo zbrati 150.000 evrov finančnega vložka, od takrat pa je ekipa pridobila že več kot sto naročnikov - hotelov iz štirih držav. Poleg slovenskih so njihovi naročniki tudi iz Hrvaške, Srbije in Avstrije.
Med drugim uporabljajo aplikacijo Facility tudi v Hotelih Bernardin, hotelu Best Western Premier Slon, Union hotelih in hotelu Radisson Blu Plaza v Sloveniji ter hotelih Valamar, Park Plaza in Esplanade Zagreb na Hrvaškem.
V Grand hotelu Bernardin v Portorožu, ki ima 241 sob, so z uporabo aplikacije Facility mesečno prihranili 200 delovnih ur, v Union hotelih v Ljubljani, ki imajo skupaj 574 sob, pa so zmanjšali izgubo drobnega inventarja za skoraj 15 odstotkov.
Partner in upravljalec investicij pri Speedinvestu Werner Zahnt pravi, da sta jih prepričala dobra ekipa in produkt, ki rešuje dejanske težave v hotelski industriji.
Direktor podjetja Creatriks in idejni oče aplikacije Luka Berger je idejo za aplikacijo dobil leta 2012, ko je kot študent delal v ZDA, v hotelu v nacionalnem parku Yellowstone, in opazil številne možne izboljšave delovnih postopkov, ki so bili pogosto zamudni in kaotični.
Po njegovi vrnitvi sta s poslovnim partnerjem Aljažem Ketišem ustvarila aplikacijo, s pomočjo katere lahko vsi zaposleni v hotelu, od direktorja do sobarice, s klikom ali dvema pridobijo informacije, potrebne za učinkovito delo.
Sobarica lahko na primer v nekaj sekundah izve, katere sobe je treba očistiti, obvesti vzdrževalca o morebitnih potrebnih popravilih v sobi in sporoči recepciji, ko je soba pripravljena za gosta. Nadrejeni lahko spremljajo napredek dela, ki se v aplikaciji sproti posodablja, in imajo tako popoln nadzor nad potekom dela.
Creatriks želi postati vodilni ponudnik v svojem segmentu na svetu. Njihov naslednji cilj je širitev v še več držav in vsaj tisoč hotelov v prihodnjem letu, načrtujejo tudi vstop na ameriški in druge trge.