Startupi 26.4.2016 14:11

SipaBoards za drugo generacijo supov na Kickstarterju zbrala že 115.000 dolarjev

Ljubljana, 26. aprila - Ekipa SipaBoards je za novo generacijo supov SipaBoards Air na platformi Kickstarter zbrala že več kot 115.000 dolarjev. S tem so na polovici kampanje presegli zadani cilj 100.000 dolarjev. Minuli teden so kampanjo popestrili tudi z mobilno aplikacijo SipaApp ter novim modelom supa - Sipaboards Neo, ki je trenutno najcenejši v družini SipaBoards.

Ljubljana. Podjetje SipaBoards se na Kickstarter podaja z novo generacijo supov SipaBoards Air. Foto: SipaBoards

Ljubljana.
Podjetje SipaBoards se na Kickstarter podaja z novo generacijo supov SipaBoards Air.
Foto: SipaBoards

Ljubljana. Podjetje SipaBoards se na Kickstarter podaja z novo generacijo supov SipaBoards Air. Model Cruiser serije SipaBoardsAir. Foto: SipaBoards

Ljubljana.
Podjetje SipaBoards se na Kickstarter podaja z novo generacijo supov SipaBoards Air.
Model Cruiser serije SipaBoardsAir.
Foto: SipaBoards

"Verjeli smo v naš izdelek oz. izdelke, doseženi cilj naše druge Kickstarter kampanje pa dokazuje, da smo na pravi poti," je ob doseženem cilju kampanje povedal ustanovitelj SipaBoards Sebastjan Sitar. Gre za sicer že drugo Kickstarter kampanjo podjetja SipaBoards, ki je razvilo prvi samonapihljivi električni sup na svetu.

Nova serija supov SipaBoards Air se od prve serije SipaBoards Drive razlikuje v tem, da ne vsebuje električnega motorja. Nova generacija samonapihljivih supov je tako za uporabnike cenovno dostopnejša ter bolj preprosta za uporabo. S tem želijo po besedah ekipe supe približati še širši skupini uporabnikov.

Postopek uporabe supov iz serije SipaBoards Air je zaradi kompresorja, ki je neločljivi del supa, povsem preprost. S pritiskom na vgrajeno enostavno magnetno stikalo se namreč novi sup do idealnega zračnega tlaka samostojno napihne v petih minutah.

Trenutno so v seriji SipaBoards Air poleg najnovejšega modela SipaBoards Neo na voljo tudi doslej najbolj prodajana oblika all-rounder, ki je večji, stabilnejši, bolj družinski sup ter balance yoga sup, ki nagovarja trend joge na supu.

Podporniki projekta, ki prihajajo predvsem iz Evrope in Amerike, pa tudi Azije, so trenutno oddali naročila za več kot 113 supov. S proizvodnjo supov bodo v ekipi začeli takoj po koncu kampanje, kupcem pa jih bodo pošiljali avgusta. Do konca kampanje, ki se bo zaključila v drugi polovici maja, v ekipi pričakujejo nadaljnje povečanje prodaje najugodnejšega modela SipaBoards Neo.

Prva Kickstarter kampanja podjetja SipaBoards iz leta 2015, v kateri so zbirali sredstva za SipaBoards drive, se je sicer uvrstila med najuspešnejše slovenske projekte po višini zbranih sredstev na Kickstarterju. Načrtovani cilj so namreč presegli za več kot polovico ter zbrali so okrog 340.0000 dolarjev.