Podjetja 28.2.2016 11:05

Lumarjevo prodiranje na tuje trge kaže rezultate

Maribor, 28. februarja - Mariborsko podjetje Lumar, ki se ukvarja s proizvodnjo nizkoenergijskih in pasivnih montažnih objektov, je v lanskem letu ustvarilo okoli 12,4 milijona prihodkov od prodaje, kar je za dobrih pet odstotkov več kot v letu 2014. Še posebej so ponosni na postavitev paviljona na razstavi Expo v Milanu in vzorčne hiše na Dunaju.

Maribor. Podjetje Lumar IG. Foto: Gregor Mlakar/STA Arhiv STA

Maribor.
Podjetje Lumar IG.
Foto: Gregor Mlakar/STA
Arhiv STA

"Z lansko petodstotno rastjo prihodkov smo izjemno zadovoljni, saj to priča o tem, da je podjetje na pravi poti, da ponuja prave produkte, kar nenazadnje izkazuje konstantna in zdrava rast podjetja v zadnjih letih. K temu so predvsem pripomogla naša učinkovitost poslovanja, fleksibilnost in sposobnost hitrega prilagajanja nastalim gospodarskim razmeram ter iskanju novih priložnosti," je za za STA pojasnil direktor Marko Lukić.

"Posebej pa nas veseli, da je prodaja v letu 2015 zrasla za dobrih 12 odstotkov, kar pomeni, da se bodo učinki dobre prodaje v letu 2015 pokazali v letošnjem letu. Delež prihodkov od prodaje na tujih trgih je znašal 41 odstotkov, kjer uspevamo z našimi kakovostnimi hišami in rešitvami ustvarjati dodano vrednost."

V lanskem letu so zabeležili več pomembnih mejnikov. Med drugim so postavili slovenski paviljon za svetovno razstavo Expo v Milanu. "Ta projekt je za naše podjetje do sedaj že imel številne pozitivne učinke. Še več pa si od večje prepoznavnosti ter ugleda podjetja na poslovanje obetamo na dolgi rok," je zatrdil Lukić.

Pomemben mejnik je bila tudi njihova vzorčna hiša iz družine BlackLine, ki so jo zgradili v centru vzorčnih hiš Blaue Lagune pri Dunaju. "Hiša je bila odlično sprejeta med kupci in strokovno javnostjo, kar je pripomoglo k dvigu naše prepoznavnosti ob začetku delovanja na avstrijskem trgu," pravi direktor.

Med uspehi je navedel tudi ponovno prejeto dobro oceno v raziskavi Best Buy švicarskega inštituta Icertias o razmerju med ceno in kakovostjo. "Posebej ponosni pa smo tudi na dejstvo, da smo bili uvrščeni med 50 slovenskih podjetij z najboljšo bonitetno oceno, in prejet certifikat bonitetne odličnosti AAA, ki smo ga kot edini slovenski proizvajalec montažnih objektov prejeli za naše odlično poslovanje."

Kakovostna gradnja, izvedba, stalni podizvajalci in odlična bonitetna ocena so po njegovih besedah zagotovila, da je Lumar v vseh fazah gradnje zanesljiv in varen partner za gradnjo novega doma.

Njihovi ključni tuji trgi so ob Sloveniji Italija, Avstrija in Švica. V Italiji so lani realizirali 20 odstotkov, v Avstriji nekaj več kot 17 odstotkov in Švici štiri odstotke njihovih prihodkov. Večino predstavlja prodaja fizičnim osebam, ki jo v Italiji in Švici vršijo prek posrednikov, v Avstriji pa prek lastnega podjetja Lumar Haus.

V letošnjem letu načrtujejo nadaljnjo rast prodaje ter prihodke v višini 13 milijonov evrov. "Strategija razvoja podjetja Lumar pri gradnji nizkoenergijskih in pasivnih hiš je takšna, da ustvarjamo trende, istočasno pa nove tehnologije zelo hitro osvajamo, optimiramo in jih ponudimo na cenovno učinkovit način trgu. Tukaj tudi vidimo glavno prednost podjetja Lumar kot tehnološko vodilnega slovenskega proizvajalca montažnih objektov, saj nam je uspelo v zadnjih letih cene pasivnih in nizkoenergijskih objektov še optimirati in temu tudi pripisujemo velik razlog za našo tržno učinkovitost," je ocenil Lukić.

V podjetju je bilo konec lanskega leta zaposlenih 63 sodelavcev, kar so štirje več kot konec leta 2014.