Podjetja 30.4.2015 11:13

Novi podpis avtomobilske znamke Renault izhaja iz Slovenije

Ljubljana, 30. aprila - Francoski avtomobilski proizvajalec Renault je začel uvajati nov mednarodni podpis svoje blagovne znamke. Ta se glasi "Renault - Passion for life", vsebinski predlog za podpis "Passion for life" pa je podala ekipa marketinga v družbi Renault Nissan Slovenija.

Pariz. Nov mednarodni podpis blagovne znamke Renault je idejno nastal v Sloveniji. Foto: Renault

Pariz.
Nov mednarodni podpis blagovne znamke Renault je idejno nastal v Sloveniji.
Foto: Renault

Pariz. Nov mednarodni podpis blagovne znamke Renault je idejno nastal v Sloveniji. Foto: Renault

Pariz.
Nov mednarodni podpis blagovne znamke Renault je idejno nastal v Sloveniji.
Foto: Renault

Ljubljana. Avtomobilski proizvajalec Renault, logotip. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Avtomobilski proizvajalec Renault, logotip.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

"Ponosni smo, da je centrala v Parizu med številnimi predlogi Renaultovih marketinških oddelkov z vsega sveta za zmagovalnega sprejela prav naš predlog za novi podpis blagovne znamke Renault," je dejal Miguel Angel Calderon, direktor marketinga v slovenski podružnici francoskega koncerna.

Obenem je Calderon poudaril, da pa je končni rezultat z grafično podobo plod prizadevanj številnih sodelavcev matičnega Renaulta.

Novi podpis ponazarja svež pristop k oblikovanju in snovanju vozil, ki so ga v Renaultu sprejeli leta 2012, so danes še sporočili iz podjetja Renault Nissan Slovenija.

Hkrati z novim podpisom znamke Renault je bila prenove deležna tudi grafična podoba skupine Renault. To so zasnovale delovne ekipe iz direkcije za oblikovanje.