Novi podpis avtomobilske znamke Renault izhaja iz Slovenije
Ljubljana, 30. aprila - Francoski avtomobilski proizvajalec Renault je začel uvajati nov mednarodni podpis svoje blagovne znamke. Ta se glasi "Renault - Passion for life", vsebinski predlog za podpis "Passion for life" pa je podala ekipa marketinga v družbi Renault Nissan Slovenija.
"Ponosni smo, da je centrala v Parizu med številnimi predlogi Renaultovih marketinških oddelkov z vsega sveta za zmagovalnega sprejela prav naš predlog za novi podpis blagovne znamke Renault," je dejal Miguel Angel Calderon, direktor marketinga v slovenski podružnici francoskega koncerna.
Obenem je Calderon poudaril, da pa je končni rezultat z grafično podobo plod prizadevanj številnih sodelavcev matičnega Renaulta.
Novi podpis ponazarja svež pristop k oblikovanju in snovanju vozil, ki so ga v Renaultu sprejeli leta 2012, so danes še sporočili iz podjetja Renault Nissan Slovenija.
Hkrati z novim podpisom znamke Renault je bila prenove deležna tudi grafična podoba skupine Renault. To so zasnovale delovne ekipe iz direkcije za oblikovanje.