Obujamo leto 2014: Na televizijah na prvem mestu šport in resničnostni šovi
Ljubljana, 24. decembra - Na slovenskih televizijskih postajah so bili v letošnjem letu po podatkih do začetka decembra najbolj gledani prenosi nekaterih odmevnejših športnih dogodkov. Visoko gledanost so zabeležili tudi nekateri priljubljeni resničnostni šovi.
Rusija, Soči.
Zimske olimpijske igre 2014.
Smučarski skoki - moški, posamično.
Slovenski smučarski skakalec in dobitnik srebrne olimpijske medalje Peter Prevc.
Foto: Stanko Gruden/STA
Na televizijskih programih Televizije Slovenije so v letu 2014 do začetka decembra največ zanimanja gledalcev poželi prenosi najodmevnejših športnih dogodkov, ki jih nacionalna televizija primarno predvaja na programu TVS 2.
Na prvem mestu je tako druga serija smučarskih skokov na mali skakalnici na zimskih olimpijskih igrah (9. februar), sledita druga serija ekipne tekme v smučarskih skokih na zimskih olimpijskih igrah (17. februar) in drugi polčas finalne tekme med Nemčijo in Argentino na svetovnem nogometnem prvenstvu v Braziliji (13. julij).
Omenjene tri tekme so po metodologiji, uporabljeni v raziskavi AGB Nielsen Media Research za nacionalno televizijo, dosegle krepko preko pol milijona gledalcev.
Na programu TVS 1 je prvo mesto zasedel Tednik z dne 24. februarja, sledita Pesem evrovizije 2014 (10. maj) in oddaja Moja Slovenija (1. marec). Na TVS 3 pa so prva tri mesta zasedla formula 1 (23. november), 2. polčas rokometnih kvalifikacij za SP (15. junij) in zaslišanje Alenke Bratušek za evropsko komisarko (6. oktober).
Največja slovenska komercialna televizija Pro Plus, ki pri izračunu gledanosti uporablja drugačno ciljno skupino kot RTV Slovenija, je na svojem paradnem programu POP TV največjo gledanost zabeležila z oddajo Slovenija ima talent (26. oktober), sledita oddaji Znan obraz ima svoj glas (1. junij) in 24 ur (2. marec).
Na Kanalu A so medtem največjo gledanost namerili za dirko moto GP z dne 23. marca. Na drugo mesto se je uvrstila oddaja Svet z dne 7. novembra, na tretjem mestu pa je film Poslednja bitka (21. april).
Prav tako komercialna televizija Antenna TV SL - tudi ta za izračun gledanosti uporablja drugačno metodologijo od prvih dveh - je na svojem programu Planet TV največjo gledanost zabeležila pri nogometni tekmi lige prvakov med Schalkejem in Mariborom (30. september). Sledijo oddaja Kmetija: Nov začetek (31. avgust) in 2. serija tekme v smučarskih skokih v Lahtiju (1. marec).