Podjetja 1.11.2014 8:15

Elanovi navtični diviziji se obetajo precej boljši rezultati kot lani

Begunje na Gorenjskem, 1. novembra - Elan je v jesenskem času s svojimi novimi plovili sodeloval na vrsti navtičnih sejmov, v minulih dneh tudi na sejmu v Biogradu na moru. Kot so sporočili iz Elana, so z odzivom kupcev zadovoljni. Glede na dosedanjo prodajo in odprta naročila letos v Elanovi navtični diviziji pričakujejo skoraj 40 odstotkov večji obseg prodaje kot lani.

Ljubljana. Smuči Elan. Foto: Tamino Petelinšek/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Smuči Elan.
Foto: Tamino Petelinšek/STA
Arhiv STA

Begunje na Gorenjskem. Družba Elan. Foto: Tinkara Zupan/STA Arhiv STA

Begunje na Gorenjskem.
Družba Elan.
Foto: Tinkara Zupan/STA
Arhiv STA

"To jesen se je Elan predstavil že na več kot desetih sejmih v Evropi in lahko rečemo, da je klima med potrošniki na splošno boljša kot lani. Sploh Cannes in Genova, ki sta med prvimi večjimi sejmi jeseni, sta pustila dober vtis in glede na do sedaj videno in prodano lahko sklepamo, da se stanje izboljšuje," so o situaciji na področju navtike za STA pojasnili v Elanu.

Begunjska družba je na navtičnem sejmu v Biogradu na moru, ki velja za enega najpomembnejših v regiji in je potekal od 23. do 26. oktobra, predstavila dve plovili blagovne znamke Elan in celotno štiričlansko floto jadrnic blagovne znamke Impression Yachts. Te so posebej priljubljene pri podjetjih, ki se ukvarjajo s čarter dejavnostjo, zaradi prostornosti in udobja pa so tudi pogosta izbira zasebnih lastnikov.

Svetovno premiero je doživela Impression 40, prvič na Jadranu pa je bila predstavljena Impression 45. V Biogradu je premiero dočakala tudi najmanjša predstavnica Elanove športne flote, Elan E1, Elan S5 pa je bila prvič predstavljena v hrvaških vodah. S serija Elanovih športnih jadrnic se od standardne razlikuje po materialih in tehnologiji izdelave, zaradi katere je lažja in bolj stabilna ter ima boljše jadralske lastnosti.

V Elanu so zadovoljni z odzivi obiskovalcev in potencialnih novih kupcev, saj nakazujejo, da je tudi nova linija plovil odgovor na aktualna povpraševanja kupcev. Tudi sicer je Elanova navtična divizija vedno uspešnejša, saj oktobra beleži porast naročil za kar 40 odstotkov v primerjavi z istim obdobjem lanskega leta, so sporočili iz podjetja.

Proizvodnja Elanove navtične divizije je za letošnje leto že razprodana. Glede na dosedanjo prodajo in odprta naročila za leto 2014 v podjetju pričakujejo skoraj 40 odstotkov večji obseg prodaje plovil kot leta 2013. O konkretnih številkah sicer še ne želijo govoriti, bo pa število kar za nekaj deset plovil preseglo lansko število in s tem tudi načrte in cilje, zagotavljajo v Elanu.

"Navtična in divizija vetrne energije, ki sta med seboj zelo tesno povezani, saj vetrna celo izhaja iz navtične, bosta skupaj poslovali pozitivno ter nad poslovnimi načrti," so poudarili v Elanu, za katerega so največji navtični trgi Hrvaška, Italija in Nemčija.