"Pandemija bo gotovo vplivala na načine, ki si jih niti še ne predstavljamo. Gotovo bo nekaj časa manj službenih poti, te so poleg tega tudi drage in niso okolju prijazne."
Slovenska turistična organizacija (STO) je v minulem tednu pripravila dogodka za italijanski in avstrijski trg. Zanimanje organizatorjev potovanj je bilo v obeh primerih veliko. Trendi sicer kažejo, da bo letos več Evropejcev potovalo znotraj celine, več bo tudi potovanj z avtomobilom.
Slovensko oljčno olje Vanja pridelovalca Vanje Dujca je v četrtek prejelo nagrado Olio Nuovo za najboljše oljčno olje severne poloble leta 2021, so sporočili organizatorji izbora. Kot so zapisali v sporočilu, gre za pomembno priznanje kakovosti in prepoznavnosti.
Velenjski Saša inkubator je lani začel z novim programom Šola za vlagatelje, s ciljem povečati mrežo poslovnih angelov, vlagateljev, ki lahko že z majhnimi vložki, svojim znanjem in poznanstvi zelo pomagajo zagonskim podjetjem v zgodnji fazi razvoja. Na ta način so omogočili začetek poslovanja 132 investitorjem, od tega jih je kar osem iz Velenja.
Najpomembnejše tehnologije za uspeh podjetij v prihodnje bodo prostor v oblaku, umetna inteligenca in internet stvari, je pokazala raziskava, ki jo je med izvršnimi direktorji z vsega sveta opravila družba IBM. Kot največji izziv v naslednjih letih sodelujoči vidijo upravljanje delovne sile na daljavo.
V Mariboru so te dni izvajali podvodne arheološke raziskave na območju gradnje nove brvi na Dravi. Ta naj bi bila zgrajena prihodnje leto, občino pa bo po trenutnih podatkih stala nekaj več kot 4,5 milijona evrov.
Zeleni shemi slovenskega turizma se je pridružilo prvo kopališče. Z znakom Slovenia Green Beach se namreč ponaša Grajsko kopališče Bled, ki je znak pridobilo na podlagi mednarodnega certifikata Modra zastava. Slednjega nosi od leta 2002, so ta teden sporočili iz Slovenske turistične organizacije (STO).
Slovenske železnice (SŽ) so na ravni skupine lani ustvarile 2,9 milijona evrov čistega dobička, potem ko se je leta 2019 ta ustavil pri 35 milijonih evrov. Poslovni rezultat je bil nižji predvsem zaradi izplačanih odpravnin. Prihodki so se lani ustavili pri 540,7 milijona evrov, leto prej pa so dosegli nekaj več kot 600 milijonov evrov.
Epidemija covida-19 je vplivala tudi na oglaševanje. Podjetja so sprva odložila aktivnosti, nato pa se je oglaševanje iz zunanjega zaradi omejitev preselilo predvsem na splet. Poleg tega je zaradi omejitev gibanja povečalo oglaševanje izdelkov za vrtnarjenje, kuhanje in domače mojstre, medtem ko je skoraj zamrlo oglaševanje turističnih storitev.
Občina Trbovlje letos načrtuje posodobitev obrtno-industrijske cone Nasipi, saj si želi podjetjem v tej coni omogočiti optimalnejše delovanje ter razvoj in širitev. Vrednost projekta je 2,8 milijona evrov, iz Kohezijskega sklada pa je občini odobreno 2,3 milijona evrov sredstev EU, je zapisano na spletnih straneh občine.