Podjetja 18.11.2022 14:05

Slovenska podjetja zadovoljna z nastopom na sejmu Electronica

München, 18. novembra - V Münchnu se danes zaključuje mednarodni sejem Electronica, na katerem je sodelovalo tudi 15 slovenskih visokotehnoloških podjetij. Ta so z nastopom na sejmu zelo zadovoljna. Na sejmu, ki je zaradi pandemije covid-19 prvi po letu 2018, so iskala nove partnerje, ohranjala stik z obstoječimi in se seznanila z novostmi v panogi.

Nemčija, München.
Skupni razstavni prostor slovenskih podjetij na sejmu Electronica v Münchnu.
Foto: Aleš Osvald/STA

Nemčija, München.
Skupni razstavni prostor slovenskih podjetij na sejmu Electronica v Münchnu.
Foto: Aleš Osvald/STA

Nemčija, München.
Skupni razstavni prostor slovenskih podjetij na sejmu Electronica v Münchnu.
Foto: Aleš Osvald/STA

Nemčija, München.
Skupni razstavni prostor slovenskih podjetij na sejmu Electronica v Münchnu.
Foto: Aleš Osvald/STA

Nemčija, München.
Skupni razstavni prostor slovenskih podjetij na sejmu Electronica v Münchnu.
Foto: Aleš Osvald/STA

Slovenska podjetja so se na sejmu, ki letos nosi naziv Spodbujanje trajnostnega napredka, že drugič predstavila skupinsko, in sicer na enem paviljonu z več kot 220 kvadratnimi metri.

Predstavitev je pripravila Javna agencija Spirit Slovenijam in sicer že drugič skupinsko, je dejala vodja sektorja za spodbujanje internacionalizacije na Spiritu Andreja Mulec Bohinc. "Tokrat je z nami 15 podjetij, ki vidijo priložnosti na nemškem trgu v segmentu elektronike in elektrotehnike," je pojasnila. Letos so se sejma udeležila podjetja Elaphe, Elgoline, Elma TT, Eltas, HYB, IET Sonja Tovornik Jurhar s. p., Instrumentation Technologies, Intectiv, Iskra, L-TEK, Pladent, Proplace, Red Pitaya, Strip's in Tesnila GK.

Podjetja so z nastopom na sejmu zadovoljna. Kot je za STA povedal direktor podjetja Elaphe Gorazd Lampič, je sejem pomemben, saj so na njem navzoča praktično vsa podjetja s področja e-mobilnosti, proizvajalci elektronike, čipov in drugih komponent. "Naše podjetje s številnimi sodeluje na področju e-mobilnosti, predvsem na področju krmiljenja vozil, zato se sejmov moramo udeležiti," je poudaril.

Direktor prodaje podjetja HYB Dragan Simeunovič je ocenil, da je glavni pomen nastopa na sejmu pridobiti nove kupce in ohraniti obstoječe. Ocenil je, da so pridobili veliko novih kontaktov, kar je dobra popotnica za naprej. Direktorica prodaje Iskra Ana Lara Sevčnikar je dejala, da se podjetje na sejmu predstavlja fokusno, in sicer predvsem z elektronskimi in energetskimi kondenzatorji. "Na tem področju bomo v prihodnjih mesecih predstavili pomembne novosti, ki pa so zaenkrat še skrivnost," je poudarila.

Cilji nastopa podjetja Strip's na sejmu so predstaviti svojo paleto ODM in EMS elektronskih izdelkov, povečanje prodaje in ohranjanje obstoječih partnerjev. "Na sejmu pa se želimo tudi seznaniti z najnovejšimi trendi v industriji," je povedala predstavnica podjetja Stip's Tina Južnik.

Tehnični direktor v podjetju L-TEK Matej Slapšak je poudaril pomen skupinskega nastopa. "Izrednega pomena je, da se slovenska industrija predstavi na nemškem trgu enotno, saj moramo pokazati, da smo Nemčiji in Evropi sposobni predstaviti svoje storitve. Zato smo se skupnemu nastopu, ki ga je pripravila agencija Spirit Slovenija pridružili tudi v našem podjetju," je dejal.

Predstavnica podjetja Proplace Tanja Zonta je tudi ocenila, da je bil nastop podjetja uspešen, saj so dobili številne nove kontakte. Skupinski nastop je odlična priložnost, da se lahko naše podjetje predstavi. "Samostojnega paviljona si morda sami ne bi mogli privoščiti, zato je skupinski nastop odlična rešitev, za kar je seveda zaslužen tudi Spirit," je dejala.

Generalna konzulka v Münchnu Maša Šiftar je poudarila povezanost slovenskega gospodarstva z Nemčijo. Kot je ocenila, je ta povezanost velika, kar pomeni tudi veliko priložnosti. "Vendar Nemčija ni enostaven trg za tista podjetja, ki želijo šele vstopiti na trg. Generalni konzulat lahko pomaga vsakemu podjetju, vendar je kvaliteta pomoči odvisna od tega, koliko je podjetje pripravljeno. Pripravljenost podjetij je ključnega pomena," je poudarila.

Sejem Electronica, ki se je odprl v torek, je namenjen predstavitvi izdelkov in komponent ter najnovejših dosežkov s področja elektronike in elektrotehnike. Sejem se odvija vsaki dve leti, v letu 2020 ga zaradi izbruha pandemije covid-19 ni bilo, zato je letos zanimanje zanj veliko. Letos se na sejmu, ki sodi med najpomembnejše s področja elektronike na svetu, na 182.000 kvadratnih metrih predstavlja več kot 3100 razstavljavcev iz več kot 50 držav.