Podjetja 15.11.2022 9:20

Skupina Salus v devetmesečju ob rasti prihodkov znižala dobiček

Ljubljana, 15. novembra - Skupina Salus je v prvih devetih mesecih letos ustvarila za nekaj manj kot 368 milijonov evrov prihodkov iz poslovanja, kar je dobrih 11 odstotkov več kot leto prej. Čisti dobiček se je medtem na ravni skupine znižal za približno 12 odstotkov na nekaj več kot devet milijonov evrov, je danes na spletni strani Ljubljanske borze objavil Salus.

Ljubljana. Podjetje Sanolabor, vodilni ponudnik medicinskih pripomočkov in opreme na slovenskem trgu. Foto: Nebojša Tejić/STA Arhiv STA

Ljubljana.
Podjetje Sanolabor, vodilni ponudnik medicinskih pripomočkov in opreme na slovenskem trgu.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Dobiček iz poslovanja skupine se je z lanskih 12 milijonov evrov v letošnjem devetmesečju znižal na 11,2 milijona evrov, dobiček iz rednega poslovanja pred amortizacijo (EBITDA) v višini 14,6 milijona evrov pa je bil za skoraj 670 tisočakov nižji kot v primerljivem obdobju lani.

Obvladujoča družba Salus, katere predsednik uprave je Žiga Hieng, je v tem obdobju ustvarila dobrih 394 milijonov evrov prihodkov, iz poslovanja je beležila nekaj več kot pol milijona evrov izgube, čisti dobiček družbe pa je nanesel 6,9 milijona evrov.

Skupina je v prvih devetih mesecih poslovala nekoliko nad zastavljenim načrtom za to obdobje, izhaja iz poročila o devetmesečnem poslovanju. Za celotno letošnje leto skupina načrtuje prihodke od prodaje v višini nekaj pod 450 milijonov evrov, 15 milijonov evrov dobička iz poslovanja, EBITDA v višini 19,2 milijona evrov in čisti dobiček v višini 12,7 milijona evrov.

Salus, ki v letu 2018 prevzel družbo Sanolabor, se poteguje za nakup mariborskega Farmadenta, ki se ukvarja z grosistično prodajo zdravil in medicinskih pripomočkov. Kot so junija ob oddaji zavezujoče ponudbe navedli v Salusu, je potencialni prevzem Farmadenta skladen z razvojno strategijo skupine Salus, ki predvideva širitev dejavnosti v regijah, v katerih še ni prisotna v želenem obsegu.

Skupina je trenutno poleg na domačem trgu navzoča tudi v regiji - na Hrvaškem, Severni Makedoniji, Srbiji, Črni gori in BiH ter v Litvi.