Turizem 15.9.2022 17:43

Izolski turizem presegel predkoronske rezultate

Izola, 15. septembra - V občini Izola so od začetka leta do konca avgusta našteli skoraj 125.000 prihodov turistov in 448.000 prenočitev. V primerjavi z letom 2019 je število prihodov višje za 15 odstotkov, prenočitev pa za 11. Turistično združenje Izola je danes predstavilo tudi svoje promocijske dejavnosti.

Izola, Kino Odeon. Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola. Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola.
Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon. Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola. Direktor Turističnega združenja Izola Dean Kocjančič. Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola.
Direktor Turističnega združenja Izola Dean Kocjančič.
Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon. Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola. Župan občine Izola Danilo Markočič. Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola.
Župan občine Izola Danilo Markočič.
Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon. Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola. Predstavnica Turističnega združenja Izola Luca Stančič Kodarin. Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola.
Predstavnica Turističnega združenja Izola Luca Stančič Kodarin.
Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon. Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola. Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola.
Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon. Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola. Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola.
Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon. Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola. Turistična vodička po Izoli v filmu Dan z domačini Sanela Kadić. Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola.
Turistična vodička po Izoli v filmu Dan z domačini Sanela Kadić.
Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon. Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola. Turistična vodička po izolskem podeželju v filmu Dan z domačini Rozana Prešern. Foto: Bojan Kralj/STA

Izola, Kino Odeon.
Novinarska konferenca Turističnega združenja Izola.
Turistična vodička po izolskem podeželju v filmu Dan z domačini Rozana Prešern.
Foto: Bojan Kralj/STA

V prvih osmih mesecih leta so domači gosti ustvarili 61 odstotkov vseh prenočitev. Med tujimi obiskovalci Izole so letos na prvem mestu Nemci, njihovo število je letos poskočilo, je na novinarski konferenci dejal predsednik Turističnega združenja Izola Dean Kocjančič. Sledijo Avstrijci, Čehi, Madžari in Italijani. V primerjavi s časom pred pandemijo covida-19 se je zmanjšalo samo število italijanskih turistov.

V osemmesečju je 35 odstotkov gostov prenočilo v apartmajih, 23 v hotelih, 13 v kampih, 10 v marini.

Turizem je še vedno izrazito sezonski, zato si prizadevajo predvsem raztegniti sezono na vse leto. Obisk v mesecih zunaj sezone se je lani že povečal, letos upajo na napredek. "Mislim, da nam bo s pomočjo promocijskih kampanj to tudi uspelo," je dejal Kocjančič.

Goste želijo usmeriti tudi na podeželje. V svoje dejavnosti poskušajo čim bolj vključiti domačine, je še poudaril predsednik združenja.

Turiste vabijo predvsem z objavami na spletu, ki jih oglašujejo na slovenskem, italijanskem in avstrijskem trgu. Na strani visitizola.com so zabeležili 60.000 obiskovalcev, kar je za četrtino več kot lani. Raste tudi število sledilcev na socialnih omrežjih, poudarjajo v združenju.

Letos so izpeljali tri kampanje z naslovi Male zelene skrivnosti, Doživetja in Dan z domačinom. V okviru slednje so posneli dva kratka filma, ki sta na ogled na spletu. S prvim so presegli načrtovane rezultate, je povedala Luca Stančič Kodarin iz turističnega združenja Izola. Drugi film so prvič predvajali danes. V filmih nastopajo nagrajenci natečaja Dan z domačinom, ki so dobili možnost vodenega ogleda zanimivih točk - v prvem filmu na podeželju, v drugem po starem mestnem jedru.

Večino sredstev za promocijske aktivnosti vsako leto pridobijo na razpisu, ki ga objavlja Slovenska turistična organizacija. Letos bodo dobili približno 50.000 evrov nepovratnih sredstev. "Večino sredstev smo porabili za medijski zakup, približno 30 odstotkov pa za samo produkcijo," je pojasnila Luca Stančič Kodarin.