Turizem 14.9.2022 15:01

Turizem Ljubljana znova s kampanjo o pozitivnih učinkih turizma

Ljubljana, 14. septembra - Turizem Ljubljana je ponovno zagnal kampanjo Turizem dela Ljubljano, s katero ozavešča prebivalce o pozitivnih učinkih turizma na kakovost življenja v prestolnici. Kampanja bo do konca meseca potekala na zunanjih oglasnih površinah, LPP-ekranih, spletnih mestih, družabnih omrežjih in radijskih postajah, so pojasnili.

Ljubljana.
Čopova ulica v Ljubljani, pogled na Prešernov trg.
Foto: Nebojša Tejić/STA
Arhiv STA

Kampanja Turizem dela Ljubljano je prvič potekala lani pred poletno sezono z namenom predstavitve te gospodarske panoge in koristi, ki jih prinaša prebivalcem in obiskovalcem mesta. Izpostavlja razvoj kakovostne ponudbe, s katero se ustvarjajo tudi številna delovna mesta in prihodki, in projekte, ki so (so)financirani tudi iz prihodkov od turizma in turistov.

Med slednjimi so številne spremembe v mestnem središču, med drugim prenova pomembnih arhitekturnih del, urejanje promenad s kotički za počitek ob Ljubljanici, parkov in zelenic, pristanov za ladjice, razvijanje mreže kolesarskih in pešpoti, sajenje novih dreves in vrtnice Ljubljana, odprava arhitekturnih in komunikacijskih ovir in podobno.

S prihodki od turizma in turistov so sofinancirane tudi številne brezplačne prireditve na prostem, ki so izjemno priljubljene tudi med lokalnim prebivalstvom. Turizem obenem spodbuja razvoj in krepitev zelenih lokalnih zgodb Ljubljane in osrednjeslovenske regije, najvidneje na področju kulinarike.

Turizem Ljubljano "bogati in jo dela še bolj zeleno, živahno, aktivno, ambiciozno, dostopno, prepoznavno in inovativno", izpostavljajo na Turizmu Ljubljana.

Letošnja kampanja predstavlja nadgradnjo lanskoletnega slogana in vizualne podobe. Sestavlja jo sedem motivov.

Na Turizmu Ljubljana ob tem poudarjajo, da so meščani najboljši in najbolj iskreni ambasadorji mesta, zato javni zavod v zadnjih letih redno spremlja odnos meščanov do razvoja turizma v prestolnici.