Podjetja 13.5.2022 10:45

Na letošnjem Diggitu največ nagrad DROM agency in Agenciji 101

Ljubljana, 13. maja - Na letošnjem dogodku o digitalnih trendih Diggit, ki je v četrtek potekal v Ljubljani, so podelili 11 zlatih in štiri velike nagrade diggit. Največ nagrad, po tri zlate in eno veliko, so prejeli v DROM agency in Agenciji 101, dve zlati in eno veliko nagrado je dobila agencija Luna TBWA.

Ljubljana.
Slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT.
Foto: Tamino Petelinšek/STA

Agencija 101 je veliko nagrado prejela v kategoriji družbenih medijev za odmevno digitalno akcijo Glavni ponoči za naročnika MEDKOM GTS. Agencija je prejela tudi zlato nagrado v kategoriji drugo. Drugo zlato nagrado diggit je agencija dobila v kategoriji B2B za vzpostavitev lastnega spletnega mesta agencija101.si, tretjo pa so dobili v sodelovanju z naročnikom Merkur v kategoriji trgovina, in sicer za digitalno akcijo Pregriznjena povezava, so po dogodku, ki je po dveletnem premoru zaradi epidemije letos potekal devetič, sporočili organizatorji iz Marketing magazina.

DROM agency je veliko nagrado za digitalno kampanjo prejel za projekt Cockta - Unfollow za naročnika Atlantic Droga Kolinska. Akcijo je žirija nagradila še z zlato nagrado v kategoriji FMCG. Z istim naročnikom je agencija osvojila tudi drugo zlato nagrado, in sicer za digitalno akcijo Jimmy Fantastic - JOKE arena v kategoriji mediji in zabava. Tretjo zlato nagrado pa je osvojila z naročnikom Renault Nissan Slovenija za JUKE x The Batman.

Luna TBWA je veliko nagrado prejela za digitalno strategijo za Donatovo digitalno strategijo za naročnika Atlantic Droga Kolinska. Zlati nagradi so prejeli za digitalno akcijo Naše tačke za Zavarovalnico Sava v kategoriji finančnih storitev, zavarovalništva in bančništva ter digitalno rešitev za Zavod Vozim Heroji furajo v pižami: Herojski vau'čer - za vau večer s srečnim koncem v kategoriji neprofitnih organizacij.

Četrta velika nagrada - za digitalni oglas - je šla v roke digitalni agenciji Iprom, in sicer za digitalno oglaševanje Destinacije z ljubljanskega letališča po meri uporabnika - dinamična kreativnost v realnem času za Fraport Slovenija.

Zlate nagrade diggit so prejele še digitalna agencija CNJ za spletno stran Zavetišča za zapuščene živali Ljubljana, oglaševalska agencija SHIFT za delo Črni humor pred črnim petkom ter digitalna agencija ENKI za spletno mesto Goolets.net.

Letos so tretjič podelili tudi priznanje za pomembne dosežke na področju digitalnih komunikacij v Sloveniji. Zlati likalnik za digitalno osebnost leta je prejela Milena Jakovljević, soustanoviteljica in strateška direktorica DROM agency.

"Všeč mi je, da je bilo letos veliko digitalnih projektov, ki so vključevala interakcijo z uporabniki, predvsem pa odličnega dizajna in uporabniške izkušnje. Želim pa si, da bi ustvarjalci projektov mogoče nekoliko bolj začeli uporabljati tehnologijo oziroma izkoriščati, kaj vse nam naprave ponujajo," je letošnja prijavljena dela komentirala predsednica žirije Ajda Rotar Urankar.